video thumb

راه اندازی سیستم توکن مبتنی بر بلاک چین ویژه هواداران باشگاه بایرن مونیخ آلمان

باشگاه فوتبال بایرن مونیخ از آغاز همکاری خود با شرکت سرگرمی های دیجیتال Stryking جهت تولید و فروش توکن های دیجیتال مبتنی بر شبکه بلاک چین هواداری این تیم به مجموعه داران و هواداران این باشگاه بزرگ آلمانی خبر داد.
بر اساس گزارش منتشر شده از سوی بایرن مونیخ در همین خصوص، با راه اندازی این طرح مبتنی بر بلاک چین، هواداران بایرن مونیخ از این پس خواهند توانست با خرید توکن های دیجیتال این باشگاه که به نام بازیکنان فعلی و قدیمی این باشگاه نامگذاری شده از باشگاه مطبوع خود حمایت کرده و علاوه بر این، از مزایایی همچون شرکت دادن بازیکنان مجازی خود در لیگ فانتزی بایرن مونیخ استفاده نمایند.
گفته می شود شرکت Stryking در حال تنظیم و آماده سازی این لیگ مجازی بوده که کلکسیون بازیکنان خریداری شده توسط مجموعه داران در آن شرکت داده شده و با یکدیگر به مسابقه می پردازند. برنده هر بازی از طریق آمارهای موجود از اطلاعات سابق و فعلی موجود بر روی بلاک چین باشگاه بایرن مونیخ تعیین و اعلام خواهد شد.
با اینکه بایرن مونیخ آلمان، جدیدترین نمونه از باشگاه های تازه پیوسته به فهرست باشگاه های فعال در بلاک چین محسوب می شود، اما پیشتر نیز باشگاه های بزرگ دیگر اروپایی مانند اتلتیکو مادرید اقدام به راه اندازی کلوپ مجازی و سیستم توکن بلاک چین ویژه فروش به هواداران خود کرده اند.