سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

بر اساس داده‌های جدید، ماینرهای بیت کوین باعث شکل‌گیری بازار خرسی در سال ۲۰۱۸ بوده‌اند!

داده های جدید حاکی از آن است که ماینرهای بیت کوین مسئول افزایش نوسان قیمت بزرگ ترین ارز دیجیتال هستند که آن را در سال ۲۰۱۸ به ۳۱۰۰۰ دلار رسانده است.

فروش عمده ماینرها، قیمت بیت کوین را به کف رسانده است

در تحلیل جدیدی که در تاریخ ۱۱ اکتبر منتشر شد، Token Analyst منبع موثق داخل زنجیره بیان کرد که فروش کوین ها از جانب ماینرها مستقیما بر روی قیمت بیت کوین تاثیرگذار بوده است.

به طور مشخص می ‌توان گفت که فروش های عمده همزمان با کاهش قیمت جفت ارز دلار / بیت کوین در اواخر سال گذشته صورت گرفته است. حجم عظیم انتقال کوین ها به صرافی ها در ماه های ژوئن و آگوست رخ داد که باعث کاهش بیشتر قیمت بیت کوین شد.

Token Analyst عنوان کرد: “ما می بینیم که ماینرها با تکیه بر کوین های استخراج شده‌ی خود و سپس از افزایش قیمت آنها، از نوسانات بهره مند می شوند.”

نمودار استخراج بیت کوین

این اطلاعات به دنبال یافته های الیاس سیموس (Elias Simos)، تحلیلگر ارشد دیسنترال پارک (Decentral Park) به دست آمده است که در ماه آگوست این موضوع را پیگیری کرده بود که پاداش استخراج بیت کوین در طول زمان به چه کسانی رسیده است. قبل از روبداد نصف شدن پاداش استخراج سال ۲۰۱۶، ماینرهای مستقل بیشتری کوین های خود را به اشتراک ‌گذاشتند.

سیموس در این خصوص دریافته بود که ۷۰ درصد پاداش استخراج در ابتدا به نهادهای وابسته به استخرهای غیرماینینگ پرداخت می شد. این رقم اکنون تقریبا ۲۵ درصد می‌باشد. وی شرایط استخراج فعلی را “دوران حرفه ای” توصیف کرد.

ماینرها و کنترل قیمت

داده های Token Analyst بر نظریه نقش کلی ماینرها در تعیین قیمت بیت کوین تاکید دارد.

همانطور که قبلا گزارش شده است، نظریه پردازان شناخته شده نیز به طور فزاینده ای از این پدیده آگاه هستند. یکی از مهم ترین این نظریه پردازان PlanB است که مدل انباشت به جریان قیمت بیت کوین وی، اهمیت حضور ماینرها را نشان داده است.

فرضیه شناخته شده دیگر که توسط افرادی نظیر Filb Filb، کول گارنر (Cole Garner) و سایرین ارائه شده است پیرامون ماینرهایی است که به دنبال حفظ حداقل قیمت بیت کوین می‌باشند.

این هفته، گارنر در تأیید این مفهوم به خالق بیت کوین ساتوشی ناکاموتو اشاره کرد. در سال ۲۰۱۰ ، ناکاموتو ادعا کرده بود که قیمت یک کالا “گرایش به این دارد که با هزینه تولید آن برابر باشد.

اگر قیمت کمتر از هزینه باشد، تولید کند می شود، اما اگر قیمت بیشتر از هزینه باشد، می توان با تولید و فروش بیشتر سود بیشتری به دست آورد.

بدین ترتیب بعید است که ماینرها در شرایط فعلی کوین های خود را کمتر از سطح ۶۴۰۰ دلار بفروشند و نتیجه گیری کرد که این رقم کف قیمت جدید بیت کوین را نشان می دهد.

رویداد نصف شدن پاداش استخراج بعدی در ماه مه سال ۲۰۲۰ بیانگر یک لحظه‌ی مهم است. همانند سال ۲۰۱۶، پس از کاهش پاداش به ۶٫۲۵ بیت کوین در هر بلاک، باید شروعی برای رسیدن قیمت بیت کوین به رکوردهای جدید باشد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location