سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

Grayscale: علاقه سرمایه‌گذاران نهادی به ارزهای دیجیتال در سه ماه دوم سال جاری دو برابر شده است!

یکی از مدیران ارشد اجرایی شرکت مدیریت دارایی های دیجیتال گری‌ اسکیل (Grayscale) اظهار داشته است که سرمایه گذاران نهادی در سال ۲۰۱۹ وارد این عرصه می‌ شوند.

Grayscale: سازمان ها همیشه فعال بوده اند

ریحانه شریف عسکری، مدیر فروش و توسعه کسب و کار Grayscale در مصاحبه با خبرگزاری The Block عنوان کرد که در حالی که این این عرصه در طول سال جاری در حال رشد بوده است، بنابراین، تجارت پایداری داشته است.

فقط در سه ماهه دوم سال شاهد سرمایه گذاری ۸۵ میلیون دلاری از سوی سرمایه گذاران بودیم که دو برابر سه ماهه اول سال می ‌باشد. که بیش از ۸۰ درصد آن را سرمایه گذاران نهادی تشکیل داده اند. شریف عسکری در این باره توضیح داد:

خیلی جالب است. این سوال را بسیار زیادی از من پرسیده اند که چه زمانی سرمایه گذاران نهادی وارد سرمایه گذاری در این عرصه می‌ شوند. این موضوع از آن جهت جالب است که سرمایه گذاران نهادی همیشه همراه همه ما به سرمایه گذاری مشغول بوده اند.

سرمایه گذاران مجددا علاقمند به سرمایه گذاری بر روی آلت کوین ها شده اند

این نظرات برخلاف احساس عمومی در خصوص علاقه سرمایه گذاران سازمانی به این صنعت می‌باشد، چرا که پلتفرم معاملاتی بکت (Bakkt) عرضه ناموفقی در ماه سپتامبر داشته است.

از آن زمان به بعد، بسیاری تصور می کنند که سازمان ها برای مدتی از بیت کوین فاصله خواهند گرفت، زیرا منابع اطلاعاتی مختلف تاکید کردند که نظر عموم درباره حضور سازمان ها در هفته های اخیر به کمترین میزان خود رسیده است.

در عین حال، شریف عسکری خاطرنشان کرد که سرمایه گذاری فارغ از کاهش قیمت صورت می گیرد. وی بیان کرد که حدود ۲۵ درصد از سرمایه گذاری ها در سه ماهه دوم سال بر روی آلتکوین ها بوده است. شریف عسکری افزود که مشاهده‌ی چنین تنوعی در دارایی های مختلف بسیار عالی است.

گفتنی است که در حال حاضر Grayscale علاوه بر بیت کوین ، ۹ ارز دیجیتال دیگر را نظیر اتریوم (ETH) ، بیت کوین کش (BCH) و لایت کوین (LTC) را نیز ارائه می دهد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location