video thumb

نظر سنجی ها نشان داد: حرکت گسترده بلاک چین به سمت سیستم های پرداخت در آینده

«گروه ارزی دیجیتال» (DCG) در تازه ترین تحقیقات و نظرسنجی های انجام شده خود به این نتیجه رسیده که بیش از ۲۳ درصد از نهادهای فعال در صنعت ارزهای دیجیتال معتقدند توکنی سازی سرمایه، بیشترین کاربرد را در قدم بعدی توسعه بلاک چین در بر خواهد داشت.
بر اساس گزارش سالانه منتشر شده از سوی DCG در سال ۲۰۱۹، نزدیک به یک چهارم از ۶۰ شرکت مشارکت کننده در نظر سنجی مذکور معتقدند که تمرکز بلاک چین به سمت توکنی سازی سرمایه رفته و ۳۰ درصد از آنها معتقدند که این توکنی سازی عمدتا در آینده به تسهیل پرداخت ها کمک خواهد کرد.
این گروه از مشارکت کنندگان در نظر سنجی مذکور، همچنین بر روی بخش های دیگری از صنعت بلاک چین و آینده آن مانند هویت دیجیتال و مالکیت، بازارهای غیر متمرکز و همچنین ایجاد منابع واحد توسعه راستینگی تاکید کرده اند. با اینحال، حدود ۷ درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی، آینده بلاک چین را در موضوعاتی دیگر مانند پیگیری زنجیره تامین، حریم خصوصی و تکنولوژی تامین امنیت جستجو کرده اند.
اما در بخش دیگری از این گزارش که در آن به آینده ارز دیجیتال محبوب بیت کوین پرداخته شده، حدود ۷۱ درصد از شرکت کنندگان در این نظر سنجی اعلام کرده اند که کاربرد این ارز دیجیتال به بخش حفظ ارزش سرمایه منتهی خواهد شد. این در حالیست که ۲۹ درصد باقی مانده شرکت کنندگان در این نظر سنجی امیدوارند بیت کوین بتواند به گسترش فعالیت های خود در زمینه هایی همچون مبادلات ارزی فرامرزی، مقابله با رژیم های سرکوبگر سیاسی و شبکه جهانی پرداخت ها بپردازد.