video thumb

افزایش تعداد آدرس‌های با بیش از ۱۰۰۰ بیت کوین موجودی!

علیرغم کاهش ۴۰ درصدی، بسیاری از معیارهای قیمت بیت کوین هم چنان به طور چشمگیری صعودی می‌باشند. تعداد آدرس هایی که بیش از ۱۰۰۰ بیت کوین در اختیار دارند و تعداد میلیونرهای این ارز دیجیتال در سال جاری همراه با شاخص های سلامت شبکه نظیر نرخ هش افزایش یافته اند.

آدرس نهنگ های بیت کوین به رکورد جدیدی دست می یابند

تعداد آدرس هایی که بیش از هزار بیت کوین داشته اند طی ماه جاره بیش از ۲۰۰۰ آدرس بوده است.

در سال ۲۰۱۹ شاهد افزایش چشمگیر آدرس نهنگ هایی بودیم که می ‌توانند سازمانی و یا بیانگر هجوم صرافی ها باشند. بکت (Bakkt) به احتمل زیاد یکی از این آدرس هاست، زیرا برای قراردادهای آتی فیزیکی خود باید مقدار زیادی بیت کوین ذخیره کند. افزایش چشمگیر دیگری نیز در ماه دسامبر سال ۲۰۱۸ مشاهده شد چرا که در آن زمان، قیمت این ارز دیجیتال به ۳۲۰۰ دلار رسید.

نهنگ ها همچنین توانستند مقدار زیادی بیت کوین را طی بازار خرسی سال ۲۰۱۸ جمع آوری کنند و اکنون صرفا به هودل کردن آنها بپردازند. هنگامی که قیمت ها در حال کاهش است، خرید حتی برای معامله کنندگان باتجربه نیز با ریسک همراه است، اما بازارهای خرسی می‌ تواند فرصت های برجسته ای را برای جمع آوری دارایی های ارزان قیمت ارائه دهد.

افزایش آدرس های حاوی بیش از ۱۰۰۰ بیت کوین، گواه این واقعیت است که این روند ادامه دار است و همچنین می تواند نشانگر آن باشد که صرافی های بزرگتر دارایی دیجیتالی بیشتری را نیز در اختیار دارند.

تنها ۱۲ هزار نفر میلیونر

نموداری که توسط ویلی وو (Willy Woo) منتشر شده است، نشان می‌دهد که تعداد میلیونرهای برترین ارز دیجیتال دنیا از بین ۳۶ میلیون میلیونر در کل جهان فقط ۱۲ هزار نفر می ‌باشد.

این تعداد همچنان با رشد قیمت و پذیرش این ارز افزایش می ‌یابد. بیت کوین به عنوان یک کلاس دارایی و فناوری نابالغ است، بنابراین با تکامل برترین ارز دیجیتال، پتانسیل آن برای تبدیل شدن به ارز جهانی افزایش می‌ یابد. با احتساب قیمت فعلی، تعداد بیت کوین های لازم برای پیوستن به باشگاه میلیونرها، ۱۲۰ کوین می‌باشد.

رکوردشکنی نرخ هش

سلامت شبکه بیت کوین نیز بسیار خوب به نظر می‌رسد. طبق گزارش Bitinfocharts.com نرخ هش شبکه این کوین به رکورد ۱۱۰٫۱۹ اگزاهش در ثانیه رسیده است. نرخ هش برای اندازه گیری توان محاسباتی و امنیت شبکه است که طی دو سال گذشته به طور پیوسته در حال افزایش بوده است.

فقط دو ماه قبل نرخ هش به ۸۰ اگزاهش رسید و در مدت زمان کوتاهی ۳۷ درصد رشد داشته است. اما ماه گذشته برای اولین بار به ۱۰۰ اگزاهش دست یافت و از آن زمان همواره با رشد همراه بوده است.