سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

معرفی یک بازی رایانه‌ای جدید مبتنی بر بلاک چین!

یک استارت‌آپ بازی‌های رایانه‌ای با نام «ساتوشیز گیمز» (Satoshis Games) یک بازی جدید را معرفی کرده که شبیه به بازی مشهور «فورتنایت» (Fortnite)، در بستر شبکه لایتنینگ ساخته خواهد شد و لایتنایت (Lightnite) نام دارد.

شلیک کنید تا بیت کوین را بدست آورید

طبق این اطلاعیه، تمام جوایز، تعاملات درون بازی بین بازیکنان باعث دریافت پاداش یا جریمی برای کاربران می شود. ساتوشی گیمز در این خصوص می ‌گوید:

“به عبارت ساده ، بازیکنان با شلیک به سایر بازیکنان، بیت کوین را به دست می آورند و هنگام تیر خوردن بیت کوین از دست می دهند.”

علاوه بر این، برخی از آیتم‌های بازی دارای ارزش بیت کوینی هستند و برداشتن آنها از اجساد بازیکنان مرده توسط دیگر بازیکنان، موجودی حساب‌شان را افزایش خواهد داد. همچنین در فروشگاه بازی امکان خرید با بیت کوین و ارزهای فیات نیز وجود دارد.

موجودی حساب بازیکنان نیز به صورت آنی تغییر می‌کند، یعنی هنگامی که یک بازیکن به بازیکنان دیگر آسیب برساند موجودیش افزایش یافته و هنگامی که توسط سایر بازیکنان آسیب ببیند موجودیش کاهش می‌یابد. این شرکت همچنین خاطرنشان می کند که بازیکنان می توانند هر زمان که بخواهند از بازی خارج شوند و موجودی خود را با استفاده از شبکه لایتنینگ خارج کنند.

پیشنهادی برای افزایش پذیرش بیت کوین

این بازی دارای دو حالت «با بیت کوین» و «بدون بیت کوین» خواهد بود تا بتواند طیف گسترده‌تری از مخاطبان را به خود جذب کند. این شرکت توضیح می دهد که این کار برای تشویق کاربران جدید برای ورود به دنیای ارزهای دیجیتال صورت گرفته است و از این طریق می‌توانند تجربه‌ای از بیت کوین داشته باشند. این شرکت عنوان کرد:

کاربرانی که شناختی از بیت کوین ندارند می‌توانند فورتنایت بازی کنند که ردی از بیت کوین در آن نیست و در نهایت با تعاملی که به واسطه یکپارچگی بیت کوین ممکن است، جذب این بازی می‌شوند و شروع به تجربه این فناوری نوین می‌کنند. به علاوه، این راهی است که می خواهیم برای پذیرش انبوه بیت کوین طی کنیم.

گفتنی است که پیش‌تر نیز آنیموکا (Animoca)، از شرکت‌های فعال در حوزه بلاک چین و هوش مصنوعی با شرکت ورزشی «دورنا اسپورتس» (Dorna Sports) وارد همکاری شده است که هدف از این همکاری نیز ساخت یک بازی بلاک چینی با تمرکز بر ورزش موتورسواری می باشد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location