video thumb

آغاز پشتیبانی از ۱۵ کیف پول الکترونیکی در سرویس ENS

سرویس ملقب به خدمات اسمی اتریوم (ENS) از آغاز پشتیبانی از ۱۵ کیف پول الکترونیکی ویژه ارزهای دیجیتال خبر داد.
بر اساس گزارش منتشر شده در نشریه مدیوم پست، این قابلیت جدید افزوده شده به ENS به طرفداران پر و پا قرص ارزهای دیجیتال، امکان استفاده از یک نام ENS واحد برای تمامی کیف های پول آنها را فراهم خواهد کرد.
گفته می شود با راه اندازی این سرویس جدید، تمامی کاربران ENS می توانند از این پس از آدرس ارزهای بیت کوین، اتریوم، لایت کوین و اتریوم کلاسیک در کیف پول الکترونیکی خود استفاده کنند. همچنین قابلیت پشتیبانی از ۱۱ ارز دیگر به همراه برخی قابلیت های افزوده شده به پنل ENS، تا هفته های آتی فراهم خواهد شد.
اما تنها آن دسته از کیف پول هایی که امکان برقراری ارتباط با سایر کیف پول ها را دارند، قادر به استفاده از این قابلیت خواهند بود که از این دسته می توان به کیف پول های تازه وارد بازار مانند اپرا، دیسنت، کوین بیس، بیت کوین، تراست ولت، آیم توکن، مای کریپتو، هوِن، اتمیک ولت، اسکوئر لینک، کوین ریکوئست، دکس ولت، انجین و وایر اشاره کرد.
تیم ENS همچنین قرار است فضای اسمی DNS را برای پشتیبانی از دامنه های com،.org. و دیگر دامنه ها فراهم کند. البته بر اساس بیانیه رسمی اعلام شده از سوی این شرکت، در حال حاضر امکان پشتیبانی از دامنه های دیگری همچون .xyz, .luxe, .kred. و .art فراهم شده است.