video thumb

امکان استفاده از استیبل‌ کوین DAI، در هر جایی که کارت‌های ویزا پذیرفته می‌شوند!

دای (DAI)، استیبل کوین غیر متمرکز مبتنی بر اتریوم، اکنون در هر جایی که کارت های ویزا پذیرفته می شوند قابل استفاده است. استفاده از استیبل کوین پیشرو تتر در سازمان های تجارت الکترونیک نیز در حال افزایش است.

دای در حال حاضر در فروشگاه های اتحادیه اروپا قابل استفاده است

مطابق با بیانیه مطبوعاتی که با کوین تلگراف به اشتراک گذاشته شده است، پلتفرم مالی مشترک توگدر (۲Gether) پشتیبانی از دای را به پلتفرم خود افزوده است. یک سخنگو ادعا کرده که دای اولین استیبل کوینی است که به این پلتفرم اضافه شده است.

در نتیجه ی این ویژگی جدید، کاربران توگدر هم اکنون می توانند استیبل کوین های دای خود را مانند یورو و بدون کارمزد، در هر مکانی که ویزا با کارت اختصاصی خود پذیرفته می شود، خرج کنند. علاوه بر این، پلتفرم توگدر دارندگان استیبل کوین دای را قادر می سازد که بدون پرداخت کارمزد، ۱۳ ارز دیجیتال را خریداری کنند و بفروشند و آن را به آدرس های خارجی ارسال کنند. این شرکت با افزودن این دارایی دیجیتال به پلتفرم خود، درباره‌ی مواردی که قصد دستیابی به آنها را دارد، توضیح می دهد:

اضافه کردن استیبل کوین دای به کاتالوگ ارز دیجیتال توگدر، امکان اجرای عملیات با ارز دیجیتالی که همزمان هم غیرمتمرکز است و هم پایدار را فراهم می سازد.

استفاده تجارت الکترونیک از توکن تتر

پائولو آردوینو (Paolo Ardoino)، مدیر فنی ارشد صرافی بیت فینکس، به کوین تلگراف گفت که تتر در حال گسترش به سازمان های تجارت الکترونیکی است و ادعا کرد که تتر راهی مؤثر برای بهبود سرعت فعالیت است، چراکه این استیبل کوین سریع تر از کارت های اعتباری و سیستم های پرداخت سنتی است. وی خاطرنشان کرد:

تجار برای محافظت از کسب و کار خود در برابر بی ثباتی سایر دارایی های دیجیتال مانند بیت کوین، باید از یک استیبل کوین استفاده کنند. تتر توسط تجار و شرکت های تجارت الکترونیک مورد استفاده گسترده قرار می گیرد، اما از آنجایی که این اتفاق یک روند جدید است، ما هنوز در حال جمع آوری و ارزیابی داده ها هستیم.

این صحبت ها مطابق با گزارش های اخیر مبنی بر محبوبیت تتر به عنوان روش پرداخت است، به طوری که برخی از تحلیلگران می گویند که با بیت کوین (BTC) و اتر (ETH) با یکدیگر برابری می کنند.

گفته می شود که آینده ی استفاده از استیبل کوین دای به عنوان وسیله ای برای پرداخت در معرض خطر است، چراکه کنگره ایالات متحده در حال بررسی پیش نویس لایحه ای است که ادعا می کند تمام استیبل کوین های مدیریت شده باید به عنوان قراردادهای سرمایه گذاری و در نتیجه اوراق بهادار تلقی شوند.

همانطور که پیش از این کوین تلگراف گزارش داد، دولت آلمان قصد دارد که استفاده از استیبل کوین ها را ممنوع اعلام کند و عنوان کرده که:
این اطمینان حاصل خواهد شد که استیبل کوین ها به عنوان بدیلی جایگزین ارزهای دولتی نمی شوند، بنابراین سیستم پولی موجود را نیز زیر سوال نمی برند.