سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

آشنایی دانش‌ آموزان دوره دبیرستان در فرانسه با بیت کوین و ارزهای دیجیتال!

لیست عناوین این مطلب

فرانسه در صدد معرفی یک طرح آموزشی است تا بیت کوین و ارزهای دیجیتال را در برنامه‌ی درسی دوره دبیرستان مدارس خود بگنجاند. وزارت آموزش و پرورش فرانسه در ماه ژوئن طرح آموزشی خود را به منظور گنجاندن بزرگ ترین ارز دیجیتال در جهان در این برنامه اصلاح کرد. انتظار می‌رود معلمان فرانسوی یک دوره‌ی مقدماتی در رابطه با بیت کوین را به دانش‌ آموزان آموزش دهند تا به به آنها کمک کند تا تأثیر بیت کوین بر اقتصاد فرانسه و جهان را بهتر درک کنند.

این وزارتخانه سه فیلم آموزشی را در اختیار معلمان قرار داده است که سوالاتی همانند «آیا بیت کوین ارز آینده است؟»، « آیا می توان بیت کوین را جایگزین یورو کرد؟»، «آیا به پول ملی خود اعتماد دارید؟» را مطرح می‌ کند.

بر اساس طرح جامع این وزارتخانه، دانش‌آموزان ملزم به مقایسه‌ی بیت کوین با ارزهای فیات هستند که در نهایت منجر به این مسئله می شود که دانش‌آموزان با بیت کوین، ارزهای دیجیتال و نقش آنها در دنیای مالی سنتی آشنا شوند.

از آنجا که این دوره تنها یک دوره مقدماتی برای بیت کوین است، انتظار نمی رود که دانش‌آموزان در پایا ن این دوره به یک کارشناس ارز دیجیتال خبره تبدیل شوند. با این حال، آموزش مقدماتی ویژگی‌های بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال به دانش آموزان جوان موجب ارتباط نزدیک‌تر آنها با این تکنولوژی در حال گسترش خواهد شد.

پذیرش بیت کوین در فرانسه

پذیرش ارزهای دیجیتال در فرانسه در حال گسترش است که این امر به واسطه‌ی راه اندازی استارتاپ کپلرک (Keplerk) صورت گرفته است که از اوایل ماه اکتبر این استارتاپ ارزهای دیجیتال فرانسوی خدمات خود را دوباره از سرگرفت و پذیرش پرداخت بیت کوین (BTC) در بیش از ۵۲۰۰ فروشگاه تنباکو در فرانسه امکان پذیر کرد.

گفتنی است که در اواخر ماه سپتامبر، بیش از ۲۵,۰۰۰ فروشگاه مختلف در فرانسه تا ابتدای سال ۲۰۲۰، پذیرش بیت کوین را آغاز خواهند کرد. در میان این فروشگاه‌ها، شعبه‌ هایی از نام‌ های بزرگی همچون «دکاتلون» (Decathlon)، یکی از فروشگاه‌ های بزرگ فروش وسایل ورزشی و «سیفورا» (Sephora)، فروشگاه بزرگ لوازم آرایشی به چشم می‌خورد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location