video thumb

آیا قیمت بیت کوین در این سه ماه پایانی سال از ۱۰٫۰۰۰ دلار عبور خواهد کرد؟

مدتی است که قیمت بیت کوین دارای ثبات قیمت است. اکنون در سه ماهه پایانی سال قرار داریم و به پایان آن بسیار نزدیک هستیم. آیا قیمت بیت کوین تا پایان سال در جایگاه خوبی قرار خواهد گرفت؟

آیا قیمت بیت کوین آماده است تا دوباره به سطح پنج رقمی برسد؟

جاش راجر (Josh Rager) معامله گر و تحلیلگر محبوب ارزهای دیجیتال آخرین بررسی های خود را در مورد بازار بیت کوین عنوان کرد. وی خاطر نشان کرد که روند قیمت بیت کوین برای مدت طولانی ثابت مانده است. اما به نظر می‌رسد که این روند در حال تغییر است، مخصوصا پس از تغییر ۱۰۰ دلاری که قیمت بیت کوین را به بیشتر از ۹٫۳۰۰ دلار رساند. به گفته وی، این موضوع نشان می‌دهد که مردم به شدت منتظر شکستن این الگوی فشرده می‌باشند.

راجر عنوان می کند که بیت کوین به سطح قیمتی بالاتری نیاز دارد و حجم معاملات آن از سطح مقاومتی عبور کند. معاملات به طور کل، ۸۰ درصد بار روانی دارند. نوسانات بازار، مخصوصا در عرصه نوپای بیت کوین و ارزهای دیجیتال، تا حد زیادی توسط احساسات شرکت کنندگان اداره می شود. این موضوع در یکی از نظرسنجی هایی که جاش راجر در توییتر برگزار کرده است به وضوح قابل مشاهده می باشد.
اکثریت می خواهند که بیت کوین از سطح ۹۶۰۰ دلار عبور کند.

Crypto Rand، یکی از صاحبنظران مشهور بیت کوین ، چند روز پیش موضوع روند صعودی بیت کوین برای سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۹را ارائه داد. وی با استفاده از الگوی گوه بر روی نوسان قیمت بیت کوین، وی انتظار دارد که یک الگوی معکوس “انجام شود”. بدیهی است که این موضوع با عبور از خط روند بالا در این الگو تأیید می شود. قیمت بیت کوین می‌تواند مجددا به کانال ۱۴٫۰۰۰ دلار که اوایل سال در آستانه آن بودیم دست یابد سناریو تقریباً امکان پذیر است.

ثبت رکورد دیگری در ارزش بازار واقعی بیت کوین

نحوه محاسبه ارزش بازار واقعی با ارزش بازار استاندارد تفاوت دارد. تعداد دفعاتی که هر کوین انتقال یافته است در ارزش تراکنش ضرب می‌شود. حاصلضرب، مقداری است که بعضی از صاحب نظران می‌گویند سلطه بیت کوین در عرصه ارزهای دیجیتال را بهتر نشان می‌دهد.

Rhythm، یکی از تحلیلگران این صنعت خاطرنشان کرد که ارزش بازار واقعی بیت کوین به رکورد جدید ۱۰۲٫۹۰ میلیارد دلار دست یافته است . این همچنین بدان معناست که کل مبلغ پرداخت شده برای بیت کوین هیچ گاه بالاتر از این نبوده است. این موضوع تقریباً یک روند صعودیرا برای بازار تا پایان سال نشان می دهد.

فاندامنتال شبکه از همیشه قوی تر است

صادقانه باید گفت، تعجب آور است که بیت کوین در دامنه ۹۰۰۰ – ۹۵۰۰ دلار ثابت مانده است. ما شاهد روند صعودی بیت کوین در سالگرد هالووین و وایت پیپر بودیم و کاملا مشخص است که دست های قوی مانند گاوهای بیت کوین تمایلی ندارند که قیمت این ارز دیجیتال به کمتر از ۹٫۰۰۰ دلار کاهش یابد.

اما نکته قابل توجه این است که فاندامنتال های بیت کوین قوی تر شده است. آنتونی پامپلیانو (Anthony Pompliano) ، بنیان گذار شرکت مورگان کریک دیجیتال (Morgan Creek Digital) این روند را در یکی از توییت های خوش بینانه خود در رابطه با بیت کوین توضیح داده است.
وی در توئیتر خود عنوان کرده است:

۱۹۵ روز تا رویداد نصف شدن پاداش استخراج بعدی بیت کوین باقی مانده است. کمتر از ۳ میلیون بیت کوین برای استخراج باقی مانده است. نرخ هش به بالاتریم میزان خود رسیده است. ما در حال تماشای قوی ترین شبکه رایانه ای در جهان هستیم که قوی و قوی تر می شود. این امر باور نکردنی است.