video thumb

برنده بخت‌ آزمایی ۵۰۰٫۰۰۰، دلاری نیمی از جایزه‌اش را در بیت کوین سرمایه‌گذاری کرد!

یکی از شهروندان ایالت ایلینوی که در یک بخت آزمایی ۵۰۰,۰۰۰ دلار برنده شده بود، اعلام کرد که با نیمی از جایزه خود در ماه مه بیت کوین خریداری کرده است. Joxnlol در وب‌سایت ردیت عکسی از خود و چک بخت‌ آزمایی، منتشر کرد و نوشت: برنده شدم. بعد نصف این پول را ماه می بیت کوین خریدم. اگر حواسم نبود، ۸ ماه بعد به من یادآوری کنید.

سودآوری ۶۵ درصدی

Joxnlol که در ۱۹ آوریل توانسته بود، ۵۰۰٫۰۰۰ دلار در برنده بخت آزمایی برنده شود، اعلام کرد: با توجه به اینکه نیمی از جایزه خود را اوایل ماه مه صرف خرید بیت کوین کرده است، این سرمایه گذاری تاکنون حدود ۶۵ درصد سود برای وی به همراه داشته است، همانطور که داده های Coin360 نشان می دهد:

بازار ارزهای دیجیتال در تاریخ ۵ نوامبر. منبع: Coin360

Joxnlol اظهار داشت که قصد دارد تا یک سال آینده بیت کوین‌ های خودش را نگه دارد و در پستی دیگر عنوان کرد:

حداقل تا یک سال دیگه قصد ندارم که بیت کوین های خود را خرج کنم. من پول را برای مواقع اضطراری، خودم و … کنار می ‌گذارم. تنها خرید عمده ای که انجام داده ام این است که یک ماشین جدید برای خودم خریدم و مبلغی را نیز برای خرید یک خانه کنار گذاشتم.

شایان ذکر است که جایزه ۵۰۰,۰۰۰ دلاری Joxnlol پس از کسر مالیات به ۳۵۷,۰۰۰ دلار کاهش یافته است ؛ این بدان معناست که وی ۱۷۸٫۵۰۰ دلار در BTC سرمایه گذاری کرده است.

کسانی که زیر نوشته‌ های Joxnlol نظر داده ‌اند، بر روی دو نکته اتفاق نظر داشتند: اول آنکه اگر اشتباه کند، حداقل نباید تمام سرمایه‌اش را در بیت کوین سرمایه ‌گذاری می کرد. دوم اینکه او با انتشار عمومی عکس چهره‌اش، خود را به یک هدف بالقوه برای مجرمان تبدیل کرده است.

Joxnlol همچنین اظهار داشت که بیت کوین های خود را در نرم‌افزار معامله رابین هود (Robinhood) نگه‌داری می‌کند و اظهار داشت که از نظر شخص او خطر از بین رفتن یک کیف پول سرد، برایش راحت تر از خطراتی است که در نتیجه اعتماد به شرکت های شخص ثالث متمرکز حاصل می شود.

BashCo، یکی از اعضای فعال در جامعه ارزهای دیجیتال در توییتر با اشاره به مطلب Joxnlol اظهار داشت:

محبوبیت این توییت باعث می ‌شود این سوال را بپرسم که آیا هنوز هم یک فرد عادی به اشتباه بیت کوین و بخت آزمایی با هم مرتبط می‌ داند یا نه. بیت کوین پول دوم است. ولی اگر همین جمله را توییت کنم، فقط بیست نفر آن را لایک خواهند کرد.

لازم به ذکر است که در زمان نگارش این مطلب، توییت BashCo موفق به کسب ۶۳۰ لایک شده و نوشته اصلی Joxnlol هم ۲,۷۰۰ بار پسندیده شده است.