سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

راجر ور: قیمت بیت کوین کش تا حدود ۱۰۰۰۰۰ دلار درصد افزایش می‌یابد!

راجر ور در فیس بوک اعلام کرد که در حال اهدای بیت کوین کش است تا چهارمین ارز دیجیتال بزرگ بازار از نظر ارزش سرمایه با افزایش پذیرش روبرو شود.

آیا قیمت بیت کوین کش تا حدود ۱۰۰۰۰۰ دلار درصد افزایش می یابد؟

راجر ور، حامی و طرفدار بیت کوین کش و مدیرعامل سابق Bitcoin.com گفت که وی ۵ دلار به صورت بیت کوین کش به تمام دوستان فیس بوکی خود اهدا خواهد کرد که همین ۵ دلار روزی با افزایش ۹۹٫۹۰۰ درصدی به ۵۰۰۰ دلار تبدیل خواهد شد.

اگر برخی از مردم تا کنون عضو مجموعه دوستان فیس بوکی ور نبوده اند نیز یک دلار به صورت بیت کوین کش اهدا می‌کند که روزی ارزش آن به هزار دلار خواهد رسید. ور از افراد علاقه مند خواست تا آدرس بیت کوین کش خود را در زیر پست فیس بوک وی قرار دهند.

راجر ور که اخیرا به کوین تلگراف گفته بود وی از زمانی که قیمت بیت کوین کمتر از یک دلار بود در این عرصه حضور داشت، توجهات زیادی را به سمت این برنامه اهدا جلب کرده است، زیرا وی ادعا می کند که بیت کوین کش به راحتی می‌ تواند افزایش قیمت بسیار بزرگ ۱۰۰٫۰۰۰ درصدی را شاهد باشد. در حال حاضر پست راجر ور در فیس بوک بیش از ۹۰۰ کامنت داشته است که اکثر آنها شامل آدرس کیف پول کاربران می‌باشند.

از آنجا که قیمت فعلی بیت کوین کش برابر با ۲۹۰٫۸۸ دلار است ، برای اینکه یکی از گیرندگان بتواند بازده های اعلام شده توسط ور را به دست آورد ، قیمت هر کوین باید به ۲۹۰٫۸۸۰ دلار برسد. ور تاریخ و دلیل خاصی را برای این افزایش قیمت نجومی عنوان نکرده است.

ور، پست خود را به عنوان مدیرعامل در Bitcoin.com واگذار می کند

در ماه آگوست، Bitcoin.com پس از انصراف راجر ور از سمت مدیرعامل، استفان راست (Stefan Rust) را در این جایگاه منصوب کرد. راست (Rust) بیان کرد که به توسعه محصولات و خدمات جدید این شرکت که باعث بهبود و ارتقای پول الکترونیکی همتا به همتا می‌شوند ادامه خواهد داد. راست (Rust) در خصوص انتصاب خود گفت:

من به دلیل انتخاب برای پست مدیرعامل و کار کردن در کنار راجر ور بسیار هیجان زده هستم. اکنون ما با کمک یکدیگر می‌توانیم باعث پیشرفت بسیار زیاد تیم عالی و برند بسیار خوب Bitcoin.com شویم. ما در خصوص این موضوع که پول الکترونیکی همتا به همتا برای تمام افراد کارآمد باشد نقش مهمی ایفا می‌کنیم، زیرا جامعه دستخوش تحولاتی عظیم و اساسی است. مسیر هیجان انگیزی پیش روی ما قرار دارد، پس آن را از دست ندهید.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location