video thumb

افزایش بدهی های آمریکا به ۲۳ تریلیون دلار/ ادامه انتقاد از ارزهای فیات

وب سایت U.S Debt Clock، از افزایش رقم بدهی های ملی ایالات متحده به رقم ۲۳ تریلیون دلار خبر داد. بنا به گزارش منتشر شده در این وب سایت، با اعلام رقم سنگین فعلی، سهم هر یک از شهروندان این کشور از بدهی های ملی آمریکا رقمی حدود ۷۰ دلار برآورد شده که این رقم، چیزی حدود ۱۰۶٫۶۵ درصد از تولید ناخالص ملی یالانه این کشور را تشکیل می دهد.
در پی انتشار این خبر، حساب توئیتری متعلق به یک فعال بازار ارزهای دیجیتال به نام «ریتم» اعلام کرد که همین بدهی سنگین، دلیل سفارش وی به مردم آمریکا برای تبدیل دلارهای در دست خود به بیت کوین بوده است.
در همین راستا، مکس کایزر، مدیر شرکت سرمایه گذاری Keiser نیز در واکنش به خبر میزان بدهی های آمریکا اعلام کرد که مدیران بانک های مرکزی به تاثیر مثبت بیت کوین و موفقیت این ارز دیجیتال پی برده اند. وی همچنین با انتشار پیامی توئیتری تاکید کرد که تمامی ارزهای فیات، نهایتا محکوم به مرگ و نابودی هستند.
لازم به ذکر است بسیاری از فعالان و طرفداران ارزهای دیجیتال در نیمه ماه سپتامبر، خبرهایی از تحرکات بانک مرکزی آمریکا برای سرمایه گذاری های میلیون دلاری بر روی ارزهای دیجیتال منتشر کردند که همین امر منجر به افزایش سرمایه موجود در بازار ارز دیجیتال بیت کوین و رسیدن ارزش کل این بازار به رقم ۱۶۵ میلیارد دلار شد.