سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

افزایش تعداد کل حساب‌های ایجاد شده در شبکه بلاک چین ترون پس از همکاری با سامسونگ

بر اساس گزارشات منتشر شده، مدیراجرایی ارشد ترون عنوان کرده است که تعداد کل حساب های ایجاد شده در شبکه بلاک چین ارز ترون از ۴ میلیون فراتر رفته است.

۴ میلیون کاربر فعال؟

در توئیتی منبع نظارتی ترون اسکن (TRONSCAN)، مجموع حساب های این شبکه را ۴٫۰۱۵ میلیون اعلام کرده است، رقمی که متعاقباً جاستین سان نیز آن را منتشر کرد.

این اعداد و ارقام مشخص نمی کنند که یک حساب کاربری فعال است یا خیر و اگر فعال نیست، آیا این عدم فعالیت دائمی است؟

در مورد بیت کوین، منابع مختلفی که حساب های فعال را بررسی می کنند، نتایج متفاوتی را ارائه داده اند. طبق گفته سایت خبری Blockchain، از تاریخ ۱ نوامبر تا کنون، روزانه بیش از ۴۶۳،۰۰۰ آدرس فعال بیت کوین وجود داشته است.

به همین ترتیب، در مورد ترون، تعداد حساب های فعال روزانه احتمالا از تعداد کل حساب های ایجاد شده از زمان آغاز شبکه کمتر است. با این وجود، در هفته های اخیر، ترون شاهد میلیون ها تتر بود که از بلاک چین خود به سمت تتر رفته اند.

افزایش قیمت سامسونگ

سان تلاش زیادی کرده است تا توجهات را به سمت ترون و توکن بومی آن یعنی TRX جلب کند. همانطور که کوین تلگراف گزارش کرده بود، این تلاش ها باعث شده تا امسال، پس از درگیری با مقامات چینی، ناخواسته‌، مورد توجه زیادی قرار گیرد.

با این وجود پیشرفت ادامه دارد، به طوری که سامسونگ، غول فناوری کره جنوبی در پایان ماه گذشته پشتیبانی از ترون را به اپ استور غیر متمرکز خود اضافه کرده است. سان پیش از این در مورد این اقدام صحبت کرده و آن را به عنوان معامله ای با یک شرکت ۱۰۰ میلیون دلاری توصیف کرده بود.

ترون در حال حاضر یازدهمین ارز دیجیتال بزرگ بازار ارزهای  دیجیتال از نظر ارزش سرمایه است که هر توکن آن زیر ۲ سنت معامله می شود. این قرارداد سامسونگ ارزش دلاری ترون را بیش از ۳۰ درصد افزایش داده است.

پیش از این نیز شایعه شده بود که سان به دنبال دستیابی به صرافی ارزهای دیجیتال پولونیکس است که متعاقبا وی این اقدام را انکار کرد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location