video thumb

تیم دراپر: شبکه لایتنینگ، قیمت بیت کوین را ۲۵۰٫۰۰۰ دلار خواهد رساند!

تیم دراپر (Tim Draper) پیش بینی کرده است که بیت کوین پس از سال ۲۰۲۲ می تواند میلیون ها دلار ارزش داشته باشد، پردازش کنندگان پرداخت ها، تراکنش های آسانتر را امکان پذیر می‌ سازند.

تیم دراپر طی جلسه پرسش و پاسخ در همایش بلاک چین و هوش مصنوعی کشور مالت عنوان کرد که نوآوری هایی نظیر شبکه لایتنینگ می‌تواند در افزایش قیمت بیت کوین نقش مهمی داشته باشند.

دراپر: ۴ سال دیگر قیمت بیت کوین به ۲۵۰٫۰۰۰ دلار خواهد رسید

تیم دراپر با تکرار ادعای قبلی خود، افزود که وی همچنان معتقد است قیمت بیت کوین تا سال ۲۰۲۲ یا ۲۰۲۳ به ۲۵۰٫۰۰۰ دلار خواهد رسید. وی گفت: “من فکر می کنم که پردازش کنندگان پرداخت بیت کوین قصد دارند که انجام تراکنش ها را آسانتر کنند. دراپر در مورد اینکه چرا بیت کوین می ‌تواند طی سه یا چهار سال آتی به رکورد قیمت جدیدی دست یابد، عنوان کرد:

به دلیل وجود شبکه لایتنینگ، OpenNode و شاید سایر برنامه هایی که به ما امکان می‌دهند تا بیت کوین را به طور راحت و سریع خرج کنیم. بنابراین بیت کوین صرفا دیگر یک ذخیره ارزش نمی ‌باشد بلکه می تواند برای پرداخت های خرد، در خرده فروشی ها و همه جا نیز می ‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

قیمت بیت کوین تقویت کننده احساسات صعودی است

اگرچه لایتنینگ به معنای کامل یک پردازش کننده پرداخت نمی ‌باشد اما تراکنش های تقریبا آنی بیت کوین را بین نودها و از طریق کانال هایی که استفاده از آنها تقریبا هیچ هزینه ای ندارند را امکان پذیر می‌ سازد. بنابراین ، کارمزد تراکنش های بیت کوین می‌ تواند بسیار کمتر از تراکنش های داخل زنجیره و به مقدار یک ساتوشی (تقریبا ۰٫۰۰۰۰۸۷۸۸ دلار) باشد.

همانطور که از کوین تلگراف گزارش داد، دراپر مدت هاست که یکی از بزرگ ترین گاوهای بیت کوین است و در ارائه پیش بینی های افزایش نجومی قیمت بیت کوین همانند جان مکافی است.

در ماه سپتامبر، وی حتی رقم ۲۵۰٫۰۰۰ دلاری بیت کوین را “محافظه کارانه” خواند و افزود که بیت کوین باعث بروز تحولات ژئوپولوتیکی قابل توجهی خواهد شد.
افراد مهم و شناخته شده دیگری نیز با نظرات دراپر در خصوص قیمت بیت کوین موافق هستند، به طوری که بابی لی (Bobby Lee) ، یکی از بنیان گذاران صرافی BTCC هفته گذشته مدعی شد که قیمت جفت ارز معاملاتی بیت کوین / دلار تا سال ۲۰۲۸ به ۵۰۰٫۰۰۰ دلار خواهد رسید.