سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

برای خرید اتریوم از چه صرافی هایی کمک بگیریم؟

اتریوم بعد از بیت کوین

اتر به عنوان یک ارز پلتفرم محور می تواند به دیگر ارزهای دیجیتال و برنامه های غیر متمرکزی که بر روی آن ساخته می شوند، امکان و اجازه این را بدهد تا اجرا شوند. البته ناگفته پیداست که نقدینگی بالایی برای اتریوم وجود خواهد داشت، زیرا یکی از گزینه های محبوب و مورد قبول برای معاملات ارزی بازار به حساب می آید. تا جایی که توانسته بعد از بیت کوین جفت ارزها را در این بازار به دست بیاورد. در دسامبر ۲۰۱۷ بود که بیت کوین به ارزش ۲۰ هزار دلار نزدیک میشد، که ناگهان اتریوم نیز به یک هزار و ۴۰۰ دلار خود را رساند و ناگهان از حرکت ایستاد. این اتفاق توجه همه را به سمت این ارز جلب کرد.

خرید اتریوم

صرافی های مناسب خرید ارزهای دیجیتال باید دارای سرورهایی با امنیت بالایی باشند، تا بتوانند دارایی های کاربران را به خوبی مورد محافظت قرار دهند. بارها بر اثر هک هکران مبالغ هنگفتی از صرافی ها به سرقت رفته است. صرافی های متمرکز از کاربران کمیسیون های بالایی را دریافت می کنند و در برخی از آنها برای برداشت از حساب نیز کارمزد دریافت می شود.

از جمله صرافی هایی که می توانید از آنها ارز اتریوم را خریداری نمایید،جمینی Gemini، کراکن Kraken، جی داکس GDAX، CEX.IO ، وین بیس، کوین ماما و غیره است. همه این صرافی ها کار یکسانی را انجام داده ولی تفاوت آنها در نحوه پیاده سازیشان می باشد. یک گروه از صرافی ها هستند که به کاربرانشان اجازه می دهند، معامله ارزهای فیات مانند، یورو، دلار و پوند را با ارزهای رمز نگاری شده، انجام دهند. از جمله این صرافی ها می توان به فارکس اشاره کرد، اینگونه صرافی ها بیشتر به صورت سنتی عمل می کنند، آنها به مشتریان و کاربران این امکان را می دهند که با گزینه های معاملاتی Limit، Market و حتی معاملات حاشیه ای را انجام دهند.

راهنمای خرید اتریوم

این صرافی های سنتی تر روش هایشان برای انجام سپرده گذاری و یا دریافت فیات کمی محدود تر از سایر صرافی ها می باشد. آنها از اتصالات بانکی نیز بهره می برند. کار کردن با اینگونه صرافی ها برای کاربران مبتدی و کسانی که تازه وارد این عرصه شده اند کمی مشکل تر از دیگر صرافی ها خواهد بود. مزیت این صرافی ها این است که حداقل کارمزد را از کاربرانشان دریافت می کنند. از جمله این صرافی ها می توان به فارکس، جمینی، کراکن، جی داکس اشاره کرد.

گروه دیگری از صرافی های ارزهای دیجیتال نیز هستند، که می توان گفت آنها بیشتر شبیه خرده فروشی های آنلاین ارز رمز نگاری شده می باشند. این گروه از صرافی ها به جای اینکه کاربرانشان بتوانند با کمک آنها معامله کنند، مستقیم بر روی خرید و فروش های کاربرانشان نظارت کرده و عملیات انجام می دهند، در واقع آنها به کاربران اجازه معامله را نمی دهند. کار با اینگونه صرافی ها برای کابران مبتدی آسان تر خواهد بود. مزیت این گروه از صرافی ها این است که معمولا برای کاربرانشان این امکان فراهم است که علاوه بر اتصالات بانکی از کارت های اعتباری نیز بهره ببرند. اما کارمزدی را که دریافت می کنند، مقداری بیشتر از صرافی های سنتی است. از جمله این صرافی ها می توان به کوین بیس و کوین ماما اشاره نمود.

اما یک گروه دیگر از صرافی ها نیز هستند که عملکردشان مانند صرافی های سنتی می باشد. این صرافی های فقط به کاربرانشان اجازه می دهند که به معاملات رمز ارز نیز بپردازند، و برای آنها امکان معامله با ارز فیات وجود ندارد. مانند صرافی های بیت رکس و یا پولو نیکس را می توان نام برد. البته استارتاپ های زیادی هستند که به دنبال این می باشند، که به مشتریانشان برای خرید و فروش رمز ارز کمک نمایند. از این دست استارتاپ بسیار زیاد وجود دارد. اما برای کسانی که تازه وارد بازار ارزهای دیجیتال شده اند صرافی کوین بیس برای خرید و فروش اتریوم

یکی از اهداف صرافی کوین بیس این است که همواره به دنبال آسان تر کردن خرید و فروش بیت کوین

در صرافی کوین بیس این امکان وجود دارد که از کارت های اعتباری برای پرداخت سریع تر و راحت تر استفاده شود. البته استفاده از کارت های اعتباری برای کاربران محدودیت خرید ایجاد می کند. در سال ۲۰۱۶ بود که رمز ارز اتر تقاضای بالایی را پیدا کرد برای همین کوین بیس این ارز را به سایت خود افزود. همچنین همه خدمات اضافه سرویس اصلی بیت کوین را برای اتریوم ارایه می کند. از آن جایی که باید رمز ارزها را در یک کیف پول امن نگهداری کنید، صرافی کوین بیس می تواند به عنوان یکی از امن ترین کیف پول های ارزهای دیجیتال گزینه مناسبی باشد. کیف پول کوین بیس امکان نگهداری و ارسال و دریافت اتریوم را برای کاربران فراهم می کند.

از آنجایی که کوین بیس یک صرافی آمریکایی می باشد، تابع کلیه قوانین مربوط به صرافی های ارزهای دیجیتال است. این صرافی توانسته به بیش از ۱۱ میلیون کاربر در بیش از ۳۰ کشور دنیا خدمات ارایه نماید. خدمات این صرافی اکنون به بیش از ۲۰ میلیون دلار رسیده است. کوین بیس را می توان به عنوان یکی از صرافی های مطمین دانست که علاوه بر آن امکان بهره مندی خدماتش را به صورت آسان برای کاربرانش فراهم می کند. در حال حاضر این صرافی در سانفرانسیسکو مستقر است و حدود یک میلیار و ۶ میلیون دلار بر روی آن سرمایه گذاری شده است، که می توان گفت یکی از سرمایه گذاری های بزرگ در این حوزه محسوب می شود.

خرید اتریوم از صرافی ها

صرافی دیگری که کاربران می توانند از آن ارز اتریوم را خریداری نمایند صرافی جمینی است. مقر این صرافی در نیویورک قرار دارد و در سال ۲۰۱۵ تشکیل شده است. بنابراین تحت قوانین مالی و اقتصادی نیویورک می باشد. این صرافی از زمان تشکیل تا امروز عملکرد خوبی را از خود نشان داده است و جمینی بر خلاف صرافی کوین بیس، سنتی تر است و در این صرافی کاربران خواهند توانست بدون وجود هیچ واسطه ای با یکدیگر معامله نمایند. در این صرافی کاربران این امکان را دارند که دلار و اتریوم و بیت کوین را نیز معامله نمایند.

یکی از اشکالات صرافی جیمنی این است که سپرده گذاری در آن و برداشت پول از طریق اتصالات بانکی در آن میسر خواهد بود. ولی این صرافی این امکان را برای کاربرانش فراهم می کند که با سپرده های کاملا پردازش نشده نیز بتوانند معاملاتشان را انجام دهند. کارمزد این صرافی حداقل است و برای کسانی که در بازار ارزهای دیجیتال مبتدی هستند کار با این صرافی مشکل خواهد بود. یک صرافی دیگر نیز به نام CEX.IO وجود دارد که در لندن مقر آن قرار گرفته است. این صرافی نیز به عنوان یک صرافی مطمین برای خرید و فروش اتریوم محسوب می شود.

CEX.IO در سال ۲۰۱۳ شکل گرفته است و توانسته به عنوان یک صرافی خدمات دهنده برای استخراج و یک صرافی بیت کوین شناخته شود. بعد از سه سال از تشکیل این صرافی از استخراج استعفا داد و اتریوم را به لیست خرید خود اضافه کرد. همچنین دش و زی کش را نیز پشتیبانی می نماید. این صرافی به عنوان یک صرافی کامل با روش های خرید و فروش ساده و مطمین برای کاربران می باشد. و از کارت های اعتباری برای انجام عملیات های مالی نیز پشتیبانی خواهد کرد. محدودیت استفاده از کارت های اعتباری در این صرافی برعکس کوین بیس وجود ندارد.

خرید اتریوم از صرافی های مختلف

بنابراین می توان اینگونه خلاصه کرد که کوین بیس به عنوان آسان ترین و مطمئن‌‌ ترین صرافی موجود است و جمینی نیز با کارمزدهای بسیار پایین برای مبتدیان می باشد. صرافی IO نیز امکان خریدهای بزرگ را با کارت های اعتباری برای کاربران فراهم می کند. صرافی بیت رکس که فقط معامله یک ارز را با ارز دیگر پشتیبانی می کند اجازه استفاده از ارز فیات را به کاربران نمی دهد. اگر هم برای اولین بار کاربری اقدام به خرید اتریوم می نماید و اولین تجربه اش است، صرافی بیت رکس برایش زیاد مناسب نیست. هر چند این صرافی در بین معامله گران حرفه ای جایگاه خود را به دست آورده است.

بیت رکس به کاربران این اجازه را می دهد که بیت کوین های خود را به اتریوم و یا سایر ارزهای دیگر که می توانند ارز کمتر شناخته شده نیز باشند، تبدیل نمایند و این صرافی شامل بیش از ۲۵۰ جفت معاملاتی می باشد. بیت رکس که در آمریکا و در سال ۲۰۱۴ تاسیس شده است می تواند خدمات بسیار خوبی را با کارمزدهای کم ارایه نماید. اگر کاربری هستید، که دارای کارت اعتباری می باشید، صرافی کوین ماما نیز می تواند به شما کمک نماید. زیرا کوین ماما برای خرید ارزهای دیجیتال با مقادیر زیاد و با کارت های اعتباری این امکان را فراهم می کند. همچنین کوین ماما به کاربران اجازه خرید بیت کوین و اتریوم را می دهد.

در صرافی کوین ماما شما برای نگهداری از ارزهای دیجیتال خود باید از یک کیف پول جداگانه استفاده کرده و بر خلاف کوین بیس این امر کار را برای کاربران تازه کار سخت تر و پیچیده تر خواهد نمود. برای راحت تر شدن کار مانند صرافی IO بهتر است از کارت اعتباری با محدودیت کم استفاده نمایید. جی داکس نیز صرافی دیگری است که برای کاربران حرفه ای مناسب می باشد. و این صرافی تحت مالکیت شرکت یکسانی با کوین بیس است. جی داکس صرافی است که برای کاربران امکان نگهدای و معامله بیت کوین را با دلار و یورو و پوند فراهم کرده است. همچنین در این صرافی شما می توانید اتریوم را نیز با دلار و یورو و پوند معامله نمایید. همچنین این امکان وجود دارد که مخارج حساب از طریق اتصالات بانکی و یا کوین بیس پرداخت شود.

صرافی کراکن از آن دسته صرافی ها است که به کاربران اجازه معامله با ارزهای فیات را داده و مانند صرافی کوین بیس و جمینی کاربران اجازه خواهند داشت ارز فیات را از طرق اتصالات بانکی پرداخت نمایند. همچنین صرافی کراکن که اجازه معامله ارزهای فیات را با رمز ارزها و از طریق اتصالات بانکی مانند صرافی های کوین بیس و جمینی خواهد داد. این صرافی همچنین آلتکوین Altcoin زیادتری را نسبت به سایر صرافی ها ارایه می نماید.

البته اشکال صرافی کراکن این است که بر خلاف بیترکس تنها رمز ارزهای بیت کوین، لایت کوین، ریپل، مونرو، زی کش، دش، اتریوم کلاسیک، جنوسیس، ایکونومی، ملون، ای او واس، آوگار، تتر، داج کوین، استلار، بیت کوین، بیت کوین کش را به مشتریانش ارایه می دهد. صرافی کراکن از سال ۲۰۱۱ یعنی از زمان راه اندازی توانسته در بین کاربران محبوبیت لازم را کسب نماید. البته وجود گله مندی هایی از پشتیبانی کند و روابط کاری در هم ریخته نیز از این صرافی وجود دارد. با اینکه بسیاری از کاربران مبتدی و تازه کار ترجیحشان این است که از کارت اعتباری برای خرید رمز ارز استفاده نمایند، اما به دلیل محدودیت صرافی هایی که این امکان را برای مشتریانشان فراهم می کنند، آنها اغلب نمی توانند این گونه خرید کنند. ضمن آنکه این صرافی ها کارمزدهای بالایی نیز دریافت می کنند.

ارز دیجیتالی اتر یکی از ارزهای شبکه اتریوم می باشد. با اینکه فرق آنچنانی با یکدیگر ندارند. از این نام یعنی اتر برای اشاره به هر دو ارز است. برای خرید اتر لزومی ندارد که شما حتما یک اتر کامل را خریداری نمایید. زیرا یک اتر یا اتریوم تا ۱۸ رقم اعشار قابل تقسیم و خرد شدن است. بیشتر صرافی ها با سپرده گذاری حتی تا مبلغ ۱۰ دلار را اجازه می دهند.

برای ذخیره کردن اتر توصیه می شود، ارز خود را برای طولانی مدت در یک صرافی نگهداری نکنید، زیرا وقتی یک حساب صرافی وجود داشته باشد و یا یک کیف پول آنلاین، امکان اینکه مورد دستبرد هکرها قرار گیرد بسیار بالا است. برای همین بهتر است همیشه از پسوردهای پیچیده و امن و از امکان تایید دو مرحله ای برای نگهداری از اتر استفاه نمایید. البته توصیه می شود تا حد ممکن از پیامک برای تایید دو مرحله ای نیز دوری کنید و این کار توصیه نمی شود. بهترین روش این است که از تایید هویت گوگل یا آئوتی (Authy) استفاده نمایید.

ضمنا اداره بسیاری از صرافی های آنلاین توسط کسب و کارها انجام می شود و آنها به راحتی به کیف پول شما دسترسی دارند. بنابراین بهتر است از کیف پولی استفاده کنید که کنترل کامل آن دست خود شما قرار داشته باشد. برای خرید اتر و یا هر ارز دیگری قبل از هر کاری تحقیقات مفصلی انجام دهید، و پس از بررسی درست و دقیق اقدام به خرید نمایید. بازار ارزهای دیجیتال در ابتدای راه است و دارای افت و خیزهای بسیاری است. بنابراین باید با دقت و حوصله و دانش وارد این بازار شوید.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location