سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

خرید بیت کوین

بیت کوین

بیت کوین پولی است که میتواند درست مانند یک ایمیل ارسال و دریافت شود. نقل و انتقال بیت کوین با ارزهای رایج قابل لمس متفاوت است. خرید آن بدون واسطه و بدون وجود بانک بین افراد رد و بدل میشود به همین علت است که هزینه های جانبی بیت کوین بسیار پایین است. همچنین در خرید و فروش بیت کوین حساب افراد مسدود نخواهد شد. خرید بیت کوین پیش نیاز یا محدودیت های اجباری ندارد.

خرید بیت کوین

سوالی که در این قسمت به آن پاسخ خواهیم داد این است که چطور بیت کوین بخریم؟ همه می توانند در اینترنت با اپلیکیشن های مجانی بیت کوین تولید کنند. برای استخراج بیت کوین، مقدار مشخصی فعالیت در برنامه لازم است. که این مقدار را شبکه و برنامه به طور خودکار تنظیم میکند. به این صورت مقدار قابل پیش بینی بیت کوین تولید میشود.

کاربرد بیت کوین
بیت کوین

بیت کوین های استخراج شده هر فرد داخل کیف پولش واریز و نگهداری میشود که شباهت بسیاری به بانکداری اینترنتی دارد. در زمان انتقال بیت کوین، امضاء اینترنتی فرستنده نیز به آن اضافه میشود و یک استخراج کننده بیت کوینی آن را تایید میکند تا این معامله برای همیشه در اینترنت ثبت و ذخیره شود. کدهای نرم افزار بیت کوین رایگان و در دسترس همه است و هر کسی میتواند آن را مرور کند.

کاربرد بیت کوین

بیت کوین توانایی زیادی در تغییر امور مالی درحال حاضر و بخصوص در آینده دارد. از جمله استفاده های بیت کوین میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خرید بازی های ویدیویی
  • خرید هدیه
  • خرید سرور
  • خرید انواع البسه و موارد بسیار این چنینی
  • خرید دلار یا تبدیل آن به انواع ارزهای رایج

چرا بیت کوین

کاربران، بیت کوین را به عنوان سرمایه ای در آینده خرید و ذخیره می کنند. بیت کوین همیشه مشتریان جدیدی در تمام دنیا دارد. امروزه قیمت بیت کوین به بیش از ۹هزار دلار رسیده است. همین مسئله است که نظر افراد درباره خرید و سرمایه گذاری بر روی بیت کوین عوض میکند. بیت کوین با توجه به ارزشی که در مدت زمان پیدایشش تا به الان پیدا کرده است، سرمایه گذاری خیلی خوبی برای همه افراد میتواند باشد.

فروش بیت کوین
خرید بیت کوین

چنان چه که بخواهیم تاثیر تکنولوژی را در زندگی جدی بگیریم دیگر خرید و سرمایه گذاری روی ارزهای دیجیتالی امری ریسک پذیر نخواهد بود. این ارز دیجیتال حتی توانایی آن را دارد  که افراد سرمایه گذارش را ثروتمند کند. بیت کوین میتواند سطح بالایی از رضایت را به افراد هدیه دهد. خرید بیت کوین، دانش و مهارتی به شما خواهد داد که نه تنها در کشور خودتان بلکه در تمام دنیا کاربرد دارد.

مزایا بیت کوین

کشورهای زیادی وجود دارد که دسترسی محدودی به موسسه های مالی، سنتی دارند همچنین در کشورهای پیشرفته، ابزارهای مالی سنتی مثل کارت های اعتباری، چک ها و پول های کاغذی مناسب سبک زندگی دیجیتالی نیستند. در واقع استفاده از سیستم های مالی که در سال های ۱۹۵۰ طراحی شده اند کار سختی در دنیای تکنولوژی امروزه است. سیستم هایی مثل تجارت های الکترونیک آنلاین که در آن از کارت های اعتباری استفاده میشد معایب بسیاری داشتند، از جمله اینکه افراد زیادی از دزدی هویت، تراکنش های اصلاحی یا ناموفق و به سرقت رفتن کارت های اعتباری شکایت میکردند.

مزایای بیت کوین
مزیت بیت کوین

یکی از مزایای داشتن یک ارز دیجتالی مانند بیت کوین این هست که تناسب خیلی بیشتری با سبک زندگی دیجیتال و مدرن امروزه دارد. با انتخاب بیت کوین پرداخت های آنلاین امن تر، سریعتر و در موارد بسیاری خیلی ارزان تر خواهد بود. کارت های اعتباری، در زمان خرید کارمزدهای زیادی از شما در هر بار خرید کسر خواهد کرد که شاید تا الان متوجه آن نبوده باشید. فروشنده ها معمولا این کامزد ها را به اجناس خود اضافه میکنند.  یک مزیت بارز دیگر ارزهای دیجتالی آن است که شما پول بیشتری در زمان خرید و فروش، نقل و انتقال ذخیره خواهید کرد. زیرا که کارمزدها هم برای شما و هم برای فروشنده پایین تر خواهد بود.

بیت کوین شانس خیلی کمتری برای کلاهبرداری  و شکل گیری تراکنش اصلاحی یا ناموفق دارد. در دنیای ارزهای دیجتالی هویت شما کمتر به خطر خواهد افتاد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location