video thumb

آغاز ارائه خدمات ارزی دیجیتال Matrixport در اروپا

استارت آپ سنگاپوری Matrixport که پیشتر توسط مدیر عامل شرکت Bitmain تاسیس شده بود، از توسعه خدمات خود به اروپا توسط شعبه این شرکت در زوریخ خبر داد.
گفته می شود شعبه سوئیسی Matrixport که با نام تجاری Chaintech در این کشور مشغول به کار است، قرار است ارائه دهنده خدمات این استارت آپ ویژه ارزهای دیجیتال باشد.
انتشار خبر توسعه خدمات Matrixport به اروپا درست تنها پنج ماه پس از تاسیس این استارت آپ توسط «جیهان وو»، معاون مدیر عامل این شرکت منتشر می شود. این استارت آپ نو پا، در بدو تاسیس اقدام به استخدام تعداد بسیاری از کارکنان مجمموعه Bitmain نمود که تحولات مربوط به راه اندازی این شرکت استارت آپی درست در زمان خرسی شدن بازار در سال ۲۰۱۸ رخ داد.
همچنین هویی وانگ در مصاحبه با وب سایت swissinfo.ch از برنامه شرکت Chaintech برای به کار گیری ده نیروی جدید طی دو سال آینده خبر داد.
با این حال احتمال می رود شعبه شرکت Bitmain در زوریخ سوئیس در معرض تعطیل شدن قرار داشته باشد. این شعبه در سال ۲۰۱۸ با هدف دستیابی شرکت مذکور به بازارهای جهانی ارزهای دیجیتال و همزمان با راه اندازی شعبات مختلف Bitmain در آمستردام، هنگ کنگ، تل آویو، کینگدائو، چنگدو و شنژن تاسیس شد.