سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

حجم معاملات آتی بیت کوین به روزانه ۵ میلیون دلار می‌رسد!

بازار بیت کوین (BTC) تکامل یافته است که ساده ترین نوع محصولات مالی مشتق – قراردادهای آتی را شامل می شود. حجم روزانه بازار قرارداد آتی بیت کوین در حال حاضر به ۵ میلیارد دلار در روز رسیده که مقدار قابل توجهی از بازار معاملات نقدی را شامل می‌ شود.

پیش‌ بینی قیمت بیت کوین به بازارهای آتی تغییر می یابد

مکانیسم‌ های پیش‌ بینی قیمت بیت کوین در سال ۲۰۱۹، به علت تاثیر زیاد بازار آتی در قیمت‌ها دچار تغییر شده‌ است. در بازارهای آتی بدون توجه به کمیابی بیت کوین یا امکان پذیرش آن در دنیای واقعی، معامله ‌گران به شرط‌بندی بر پیش ‌بینی حرکت بیت کوین تشویق می‌ شوند و از آنجایی که قیمت بیت کوین با نوسانات زیادی همراه است، معاملات با واحد دلار انجام می ‌شوند. براساس آخرین برآوردها، میزان معاملات آتی به ۵ میلیارد دلار در روز می ‌رسد.

این حجم معاملات شامل معاملات آتی با تسویه حساب نقدی CME، مبادلات دائمی در بیتمکس و اوکی اکس و همچنین معاملات آتی فیزیکی بیت کوین در بکت و بایننس جکس (Binance JEX) می باشد.

بازار قراردادهای آتی

تاثیر معاملات آتی در مقابله با نهنگ‌ های بیت کوین به راحتی مشاهده می شود. حتی معامله‌ گران بدون دسترسی به بیت کوین واقعی می ‌توانند بر روی قیمت شرط‌ بندی کنند. در عین حال، نهنگ‌ ها می ‌توانند با فروش مستقیم بر معاملات نقدی تاثیر بگذارند. بازارهای آتی تقاضای واقعی برای استفاده از بیت کوین را منعکس ‌نمی کنند و فقط به تخمین قیمت مربوط می ‌شوند.

با وجود رواج بازارهای نقدی، حجم معاملات روزانه بیت کوین هنوز در حدود ۱۸ میلیارد دلار باقی مانده است. اما بازارهای آتی با رشد فوری به صورت روزانه واکنش نشان می ‌دهند. در روزهای گذشته، معاملات آتی بکت مجموعه‌ ای از رکوردها را در معاملات و بهره‌ باز ثبت کرده است.

حجم معاملات بکت همچنان در نوسان است، اما نشان می ‌دهد که معامله‌ گران منتظر فرصت مناسب هستند، به ‌خصوص زمانی که نوسانات قیمت بیت کوین بیشتر می ‌شود. همانطور که آمار Skew نشان می ‌دهد، طی روزهای گذشته در ماه نوامبر، با افزایش نوسانات روزانه‌ی قیمت بیت کوین، بازارهای آتی بلافاصله با حجم معاملات بیشتر واکنش نشان می ‌دادند.

معاملات آتی بیت کوین به پیشرفت جدید احساسات بازار نیز اشاره دارد. از سوی دیگر، معاملات نقدی در گذشته غیرقابل پیش‌ بینی بوده‌ اند، زیرا فعالیت‌ ربات‌ ها و نهنگ ‌ها می ‌تواند در عرض چند ساعت معاملات را تغییر دهد.

قیمت میانگین معاملات بیت کوین در روز جمعه ۷،۵۸۹٫۰۵ دلار بود، در حالی که در بازار آتی بیتمکس با قیمت ۷،۶۰۰٫۵۰ دلار معامله شد. بیتمکس به تنهایی مسئولیت ۲٫۴ میلیارد دلار از حجم گزارش شده‌ی معاملات بیت کوین را در روز جمعه بر عهده داشته است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location