video thumb

آغاز همکاری کراکن و Silvergate برای دریافت سپرده دلاری مشتریان

پایگاه مبادلات ارزی کراکن که از بزرگترین پایگاه های مبادله بیت کوین در جهان محسوب می شود، از پیوستن خود به شبکه مبادلات ارزی دیجیتال Silvergate خبر داد. با برقراری این اتصال، مشتریان کراکن از این پس می توانند سپرده گذاری و یا برداشت های خود را با استفاده از دلار آمریکا نیز انجام دهند.
بر اساس بیانیه منتشر شده از سوی کراکن، فرآیند سپرده گذاری بر مبنای دلار نیازمند داشتن حساب کاربری مشتریان در شبکه Silvergate بوده و با در دست داشتن این حساب کاربری، مشتریان می توانند به سادگی اقدام به سینک کردن حساب های کاربری خود در دو شبکه کراکن و Silvergate نموده و از این امکان جدید بهره برداری نمایند.
اما آن دسته از مشتریانی که حساب کاربری Silvergate را ندارند، می بایست همچنان از سیستم بانکی برای سپرده گذاری دلاری خود در کراکن استفاده نمایند.
گفته می شود بر اساس آمار ارائه شده به کمیسیون اوراق بهادار و بورس آمریکا، تعداد مشتریان شبکه Silvergate طی ماه های اخیر رشد بسیار چشمگیری داشته است. پیشتر نیز Silvergate از آغاز همکاری خود با پایگاه مبادلات ارزی دیجیتال مشهور Gemini برای دریافت سپرده های مشتریان این پایگاه به شکل دلار خبر داده بود.