video thumb

سردرگمی وال استریت در خصوص کارکرد بیت کوین ادامه دارد

بررسی های جدید نشان می دهند علیرغم مطرح شدن موضوع ارز دیجیتال بیت کوین و تجارت پر سود حاصل از خرید و فروش این ارز دیجیتال در بازارهای جهانی، کاربرد این ارز دیجیتال همچنان به عنوان یکی از موضوعات پیچیده و غیر قابل فهم در ذهن وال استریت باقی مانده است.
بر اساس این گزارش، آدام وایت، مدیر عامل اپراتور قراردادهای آینده بیت کوینی شرکت بکت معتقد است، همچنان نیازمند ایجاد اجتماع بیشتر بر سر مساله بیت کوین هستیم. با این حال، به گفته وی این سر در گمی موجود در خصوص بیت کوین، سبب نشده تا شرکت بکت از فعالیت خود در زمینه تجارت بیت کوین در وال استریت پا پس بکشد.
وایت که این سخنان را در جریان برگزاری یک همایش اقتصادی در نیویورک مطرح می کرد، گفت: این بحث وجود دارد که بیت کوین وسیله ای برای ذخیره دارایی بوده و مانند یک طلای دیجیتال عمل می کتد و این مورد استفاده از این ارز دیجیتال است. ممکن است این تفکر درست باشد. اما فرضیه ما این است که چنین نگاهی الزاما منجر به انعکاس تمام پتانسیل ها و توانایی های این ارز دیجیتال نبوده و تنها نگاهی محدود به کار ویژه بیت کوین محسوب می شود.
بر اساس نظر سنجی های انجام شده اخیر از مدیران شرکت های ارزی دیجیتال، ۷۱ درصد از آنها معتقدند که احتمالا کارکرد عمده بیت کوین طی سنوات آینده به وسیله ای برای حفظ ارزش دارایی منتهی خواهد شد.