سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

ریپل، تمام بودجه حاصل از بازگشایی حساب تضمینی را بازگرداند!

شرکت ریپل، تمام بودجه حاصل از بازگشایی حساب تضمینی را بازگرداند. براساس گزارش های منتشر شده، کل ۱ میلیارد توکن XRP ریپل بدون اینکه توزیع یا فروخته شود، فقط برای چند روز از طریق کیف پول ها منتقل شده است.

ریپل آخرین بخش توکن XRP را تنها در چند دقیقه بازمی گرداند

یکی از نهنگ های بازار خاطر نشان کرده که آخرین حساب تضمینی در اوایل ماه جدید ایجاد شده است. ۱ میلیارد توکن XRP طبق معمول، منتشر و سپس در بخش های بزرگ بازگردانده شد. این انتقال در سه تراکنش جداگانه صورت گرفته که بزرگ ترین تراکنش آن حاوی ۵۰۰ میلیون توکن XRP ریپل بوده است.

در بازگشایی پیشین حساب تضمینی، حدود ۴۰۰,۰۰۰ توکن XRP، در کیف پول های خارجی باقی مانده بود، تا که توزیع یا فروخته شوند. این بار، شرکت ریپل در هنگام فروش کوین ها، خصوصا با ادامه ریزش قیمت توکن XRP، دچار شک و تردید شد.

قیمت توکن XRP ریپل در طی آخرین فروش، تا قیمت ۰٫۲۱ دلار کاهش یافت که باعث شده بار دیگر در آستانه ۰٫۲۱۹ دلار قرار بگیرد. در این مرحله، ضرر حاصل از کاهش توکن XRP در سال ۲۰۱۹ دوباره به ۳۰ درصد رسیده و تنها یک امید واهی برای افزایش قیمت وجود دارد.

با این وجود، آمادگی شرکت ریپل برای نگه داشتن این دارایی ها، ممکن است باعث بهبود امید به آینده شود. در حال حاضر، استفاده از توکن XRP در پروتکل غیرمتمرکز ریپل نت (RippleNet) امری اختیاری است. تراکنش های صورت گرفته در ماه های اکتبر و نوامبر شبکه ریپل نیز با بهبود قابل توجهی به چند میلیون تراکنش در روز افزایش یافته است.

البته منبع تراکنش ها مشخص نیست، اما سوابقی وجود دارد که نشان می دهد نقل و انتقالاتی از طریق پروتکل ریپل انجام شده است. تراکنش های واقعی توکن XRP تنها بخشی از این اطلاعات ترکیبی است.

ریپل همچنان نسبت به بهبود امیدوار است

سود اخیر حاصل از کل تعادل حساب تضمینی ماه جاری نیز، با محدود کردن توزیع توکن XRP صعودی بوده است. اما XRP از مجموعه ای از حامیان سرسخت برخوردار است که براساس میزان استفاده از شبکه ریپل و پذیرش آن در آینده، افزایش قیمت این دارایی را پیش بینی می کنند. حتی اگر این افزایش قیمت هم فوری صورت نگیرد، برخی افراد XRP را کم ارزش ارزیابی می کنند و این قیمت پایین حال حاضر را به عنوان یک فرصت خرید به حساب می آورند.

توکن XRP، جهش های قیمت کوتاه مدت را مدیریت کرده است، اما روند کلی نزولی است. در آغاز ماه دسامبر سال ۲۰۱۸، توکن XRP، بجز اواسط سال، در اکثر ماه های سال با قیمت ۰٫۳۵ دلار معامله شد. توکن XRP، در حال حاضر به محدوده ۰٫۲۰ دلاری نزدیک می شود.

ریپل هنوز هم نزدیک به ۵۰ میلیارد از این کوین را در اختیار دارد و عملیات نگهداری آن، بر اساس یک برنامه از پیش تعیین شده، به مدت بیش از ۱۷ سال ادامه خواهد یافت.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location