سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

تحلیلگر ارزهای دیجیتال: قیمت بیت کوین در اوایل سال ۲۰۲۰ به ۱۳،۰۰۰ دلار خواهد رسید!

فیلیپ سوییفت (Philip Swift)، تحلیلگر ارزهای دیجیتال پیش بینی کرده است رویداد نصف شدن پاداش استخراج سال آینده باعث تغییر در احساسات بازار و افزایش قیمت بیت کوین به کانال ۵ رقمی خواهد شد.

روند صعودی قریب الوقوع بازار

در حال حاضر قیمت بیت کوین هم چنان در کانال ۷۰۰۰ دلار باقی مانده است و روند آن طی هفته گذشته پس از یک روند صعودی موقتی، بدون تغییر بوده است. پس از کاهش قیمت بیت کوین به کمتر از ۸۰۰۰ دلار در تاریخ ۲۱ نوامبر، بیت کوین نتوانسته سطح مقاومتی را بشکند و افزایش یابد. این مسئله نشان دهنده این است که قبل از هر افزایش قیمت، شاهد کاهش آن هستیم.

فیلیپ سوییفت مجموعه ای از نمودارهای مختلف را جمع آوری کرده و به این نتیجه رسیده است که بیت کوین می تواند در صدر بازار گاوی قرار بگیرد. نمودار اول از میانگین متحرک ۳۵۰ روزه به عنوان سطح حمایتی استفاده می‌ کند. وی افزود که نوسان قیمت به بالاتر از این اندیکاتور معمولا بیانگر روند صعودی است.

با این حال این این نمودار رایج ترین اندیکاتور فنی نیست، زیرا اکثر تحلیلگران تمایل دارند از میانگین متحرک ۵۰ و ۲۰۰ روزه در چهارچوب زمانی هفتگی، روزانه و کوتاه مدت استفاده کنند. بیت کوین در حال حاضر بسیار پایین تر از سطح روزانه است اما میانگین متحرک ۵۰ هفته را در اختیار دارد.

روند شبکه، معیار قابل توجه دیگری است و همچنین ممکن است حجم معاملات داخل زنجیره، نوسانی به سمت محدوده صعودی را نشان دهند. سوییفت افزود که ما در اواخر مرحله نزولی چرخه بازار قرار داریم.

با ترکیب تمام این اندیکاتورها با نسبت طلایی به این نتیجه می ‌رسیم که به احتمال زیاد ما روند صعودی بزرگی در ژانویه یا فوریه خواهیم داشت که این روند تا آن زمان قیمت بیت کوین را به کانال ۱۲ الی ۱۳ هزار دلار خواهد رساند.

وی انتظار دارد یک روند انفجاری تا بالاترین قیمت سال ۲۰۱۹ در دو ماه اول سال آینده انجام شود. مایک مک گلون (Mike McGlone) ، تحلیلگر بلومبرگ نیز با این نظر موافق است که قیمت بیت کوین می تواند در سال ۲۰۲۰ به کانال پنج رقمی بازگردد.

امیدواری درباره هاوینگ برای افزایش قیمت بیت کوین

از لحاظ فاندامنتال، امیدواری مرتبط با رویداد نصف شدن پاداش استخراج می ‌تواند در بحث افزایش قیمت بیت کوین تاثیرگذار باشد. داده های گوگل ترندز (Google Trends) نشان می‌ دهد که تعداد جست و جوهای مربوط به عبارت “هاوینگ بیت کوین” در حال افزایش است، در حالی که جست و جوهای مرتبط با ارز دیجیتال به طور کلی کاهش یافته است.

تحلیلگر PlanB عنوان کرده است که مدل انباشت به جریان نیز این شرایط را تایید می ‌کند. این نسبت برای ارزیابی موجودی فعلی دارایی در برابر جریان تولید آن استفاده می ‌شود که با تعداد بیت کوین های استخراج شده در سال برابر است.

گفتنی است که در حال حاضر قیمت بیت کوین پس از یک روند نزولی بدون تغییر مانده است، اما در سال ۲۰۲۰ می ‌توان شاهد افزایش قیمت ناشی از رویداد نصف شدن پاداش استخراج بود. احتمال بروز هرگونه نوسان قبل از کریسمس نیز بسیار کم است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location