video thumb

افزوده شدن فرانک سوئیس به ارزهای مورد پذیرش «کراکن»

پایگاه مبادلات ارزی دیجیتال آمریکایی «کراکن» از افزودن فرانک سوئیس به جمع واحدهای ارزی فیات مورد پذیرش در مبادلات ارزی دیجیتال خود خبر داد.
بر اساس این گزارش، کراکن توانسته در همکاری نزدیک با بانک سوئیسی «فریک»، فرانک این کشور را نیز به جمع ارزهای مورد مبادله با ارزهای دیجیتال در این پایگاه دیجیتال اضافه کرده تا با این حساب، مشتریان این پنل پر طرفدار ارزی دیجیتال بتوانند ارزهای خود را به دلار آمریکا، دلار کانادا، یورو، پوند انگلیس، ین ژاپن و نهایتا فرانک سوئیس مبادله نمایند.
مدیران کراکن، زمان آغازین شروع معامله بر مبنای فراک سوئیس در این پلتفرم را روز جمعه هفته جاری اعلام کرده اند که در این مرحله، مشتریان می توانند به تبادل ارزهای دیجیتال
لازم به ذکر است کراکن یکی از بزرگترین و قدیمی ترین پایگاه های مبادلات بیت کوین در جهان محسوب شده که اخیرا نیز از پیوستن خود به شبکه مبادلات ارزی Silvergate در جهت قادر سازی مشتریان خود نسبت به سپرده گذاری و برداشت ارز با استفاده از دلار آمریکا آن هم بدون پرداخت هزینه تراکنش اقدام نموده است.
پیشتر نیز کراکن اقدام به انتشار نسخه اپلیکیشن موبایل خود نمود که پیش از آن، دسترسی به سرویس های این پلتفرم ارزی تنها از طریق رجوع به وب سایت آن میسر بود.

مطالعه بیشتر:

خرید، فروش و قیمت بیت کوین در صرافی سرمایکس

خرید، فروش و قیمت اتریوم در صرافی سرمایکس

خرید، فروش و قیمت تتر در صرافی سرمایکس

خرید کیف پول لجر