video thumb

عرضه کارت بدهی همراه با یک کیف پول ارزهای دیجیتال داخلی توسط سافت‌بانک!

شرکت هلدینگ ژاپنی سافت بانک ( SoftBank) کارت بدهی جدیدی را معرفی کرده است که دارای یک کیف پول ارزهای دیجیتال داخلی است.
با توجه به گزارش مطبوعات، سافت بانک کارت بدهی را با استفاده از یک کیف پول داخلی بلاک چین با همکاری توسعه دهنده کارت کیف پول مستقر در آمریکا به نام داینامیک (Dynamics) ارائه کرده است. این محصول جدید (SBC Wallet Cards) نام دارد و می توان از آن به عنوان کارت اعتباری سنتی یا کیف پول بلاک چین مورد استفاده کرد.

ذخیره سازی ارزهای دیجیتال و گسترش بیشتر

مصرف کنندگان می توانند از کیف پول یکپارچه بلاک چین به عنوان ابزار ذخیره ارزی دیجیتال سرد و گرم استفاده کنند و اطلاعات مربوط به حساب را یه طور آنی بررسی کنند. در حال حاضر، این کارت به طور انحصاری در ژاپن موجود است، با این حال، سافت بانک قصد دارد این محصول را در آینده در آسیای جنوب شرقی، کره ی جنوبی، ایالات متحده و دبی به بازار عرضه کند.

در ماه های اخیر ، سافت بانک به طور فعال در پروژه های مربوط به بلاک چین، از جمله تعدادی سرمایه گذاری شرکت کرده است. در ماه نوامبر، سافت بانک و سایر فعالان این صنعت در یک دوره تأمین مالی سری B دفتر مرکزی لاگوس (Opay) ، شرکت کردند و ۱۲۰ میلیون دلار جمع آوری کردند.

شرکت فناوری چینی پشتیبان سافت بانک به نام OneConnect درخواست عرضه اولیه عمومی را به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده ارائه داد. این شرکت در صدد جمع آوری ۱۰۰ میلیون دلار است و در صورت تأیید، وارد لیست بازار جهانی نزدک (Nasdaq) یا بورس نیویورک می شود.

در ماه اکتبر، سافت بانک، پلت فرم بلاک چین تی بی سی ای سافت (TBCASoft) و غول تکنولوژی (IBM ) از همکاری برای پذیرش راهکار پرداخت ارتباطات متقابل مخابراتی بلاک چین خبر دادند. هدف از این مشارکت این است که از طریق کنسرسیوم گروه مطالعه بلاک چین مخابراتی (CBSG) که توسط تی‌بی‌سی‌‌ای‌سافت و سافت‌ بانک راه اندازی شده است، شرکت ‌های مخابراتی بتوانند از بلاک چین استفاده کنند.