video thumb

شرکت دارایی‌های دیجیتال فیدلیتی در سال ۲۰۲۰ از اتریوم حمایت می‌کند!

تام جسوپ (Tom Jessop)، رئیس بخش دارایی‌ های دیجیتال غول خدمات مالی آمریکا فیدلیتی (Fidelity) اعلام کرد که در صورت وجود تقاضای کافی، این شرکت ممکن است که پشتیبانی از اتر (ETH) را در سال ۲۰۲۰ به پلتفرم خود اضافه کند.

طی مصاحبه‌ای که پایگاه خبری TheBlock منتشر کرد،جسوپ به سؤالات مربوط به شرکت پاسخ داد. وی در پاسخ به این سوال که ممکن است شرکت دارایی‌ های دیجیتال فیدلیتی در آینده از Ether پشتیبانی کند یا خیر، گفت:

ما کارهای زیادی را در اتریوم انجام داده ایم و قصد داریم در سال جدید از آن حمایت کنیم، همه چیز بستگی به خواسته مشتریان دارد.

پذیرش سرمایه‌ گذاری نهادی در زمینه ارزهای دیجیتال

جسوپ همچنین عنوان کرد که اصلی ترین موانع پذیرش سرمایه‌گذاری نهادی در زمینه ارزهای دیجیتال، نوسانات قیمت ها، عدم شفافیت قانون گذاری و شاید مهمتر از همه عدم ثبت تراکنش هاست. وی توضیح داد که معتقد است این مشکلات با گذشت زمان کاهش می یابد. جسوپ در این باره عنوان کرد:

“چگونه می توان وقتی امروز یک دارایی دیجیتال را خریداری می کنیم فردا نیز وحود دارد؟ آنچه که نشان از دوام یا ماندگاری دارد مبتنی بر این واقعیت است که تاریخچه این دارایی ۱۰ سال قدمت دارد “

پلتفرم معاملات ارز دیجیتال فیدلتی به صورت محدود و برای تعدادی از مشتریان این شرکت در ماه مارس سال جاری راه اندازی شد. البته این پلتفرم به منظور سرمایه گذاری خرد ساخته نشده است و بیشتر روی حالت‌هایی مانند صندوق‌های پوششی، مستمری، موقوفات و سرمایه ‌گذاری نهادی تمرکز دارد.

در ماه اکتبر “کاتلین مورفی” رئیس بخش سرمایه ‌گذاری انفرادی فیدلیتی عنوان کرد که این شرکت به منظور حفظ سرمایه‌ مشتریان، برنامه‌ای برای ایجاد پلتفرم ‌های معاملاتی در بازارهای خطرناک مانند ارزهای دیجیتال ارائه نمی دهد.

همزمان با شروع شدن تلاش‌ها برای گسترش سرمایه‌ گذاری نهادی در میان شرکت‌ های مختلف، پلتفرم‌ های معاملاتی در تلاش هستند تا سرمایه‌ گذاری نهادی اتریوم را نیز گسترش دهند. همانطور که کوین تلگراف در اواسط ماه اکتبر گزارش داد، آینده اتر می تواند مکانیزم بعدی برای گسترش بازار ارزهای دیجیتال باشد.