سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

بایننس برداشت‌ و سپرده‌گذاری اتر (ETH) را به دلیل پشتیبانی از بروزرسانی Muir Glacier به حالت تعلیق درآورد!

گزارشات منتشر شده حاکی از آن است که بایننس به عنوان یکی از بزرگ ترین صرافی‌ های ارز دیجیتال، برداشت‌ و سپرده ‌گذاری اتر (ETH) را به دلیل پشتیبانی از بروزرسانی Muir Glacier به حالت تعلیق درآورد.

بایننس اعلام کرد که به دلیل اجرای به ‌روزرسانی جدید در شبکه اتریوم، سپرد‌ه ‌گذاری و برداشت‌ ها به صورت اتر را متوقف خواهد کرد. این به‌روزرسانی قرار است در بلاک شماره ۹٫۲۰۰٫۰۰۰ اجرا شود.

معاملات اتر تحت تأثیر قرار نخواهد گرفت

این در حالی است که معاملات اتر تحت تأثیر این موضوع قرار نمی گیرد. به گفته بایننس تا به ثبات رسیدن وضعیت شبکه پس از اجرای به‌ روزرسانی، برداشت و سپرده ‌گذاری امکان پذیر نخواهد بود. بایننس خاطرنشان کرد که در صورت عادی شدن شرایط، اطلاعیه جداگانه ای صادر نخواهد کرد. بایننس در اطلاعیه خود نوشت:

درخواست می ‌شود به منظور پردازش کامل درخواست ‌های برداشت، آنها را پیش از رسیدن شبکه اتریوم به بلاک نامبرده و در زمان مناسب ثبت کنید. تمامی ملزومات فنی در خصوص دارایی ‌های اتر حساب‌ های بایننس توسط این صرافی فراهم می ‌شود.

به روزرسانی Muir Glacier در کمتر از یک ماه بعد از هاردفورک استانبول صورت می گیرد

جیمز هنکاک (James Hancock)، توسعه دهنده اتریوم در تاریخ ۲۲ نوامبر عنوان کرده بود که انتظار می رود، به ‌روزرسانی Muir Glacier در تاریخ ۱ ژانویه سال ۲۰۲۰ در بلاک ۹٫۲۰۰٫۰۰۰ در شبکه اصلی فعال شود. به یاد داشته باشید که رسیدن به یک بلاک خاص به عوامل مختلفی از جمله زمان تایید بلاک‌ها، داده‌های آنی در خصوص آنها و فاکتورهایی دیگر وابسته است.

کت هردرز (Cat Herders)، یکی از توسع ه‌دهندگانی که با اتریوم همکاری می‌کند، در مطلبی نوشته که Muir Glacier تنها شامل یک طرح بهبود (طرح بهبود اتریوم ۲۳۸۴) است. به گفته هردرز این به‌روزرسانی موجب تاخیر در فعال سازی بمب سختی اتریوم خواهد شد که از آن با عنوان «عصر یخبندان اتریوم نیز یاد می‌شود. با اجرای میور گلاسیر، فعال شدن بمب سختی برای ۴ میلیون بلاک دیگر یا حدود ۶۱۱ روز زمان نیاز دارد.

تزوس بایننس وام صرافی قراردادهای آتی داستینگ بایننس سرمایه‌گذاران <a href=قیمت بیت کوین بازار بایننس بیت کوین که تعدادی از جفت‌ ارزهای معاملاتی را از فهرست خود خارج می کند. نکته جالب توجه اینکه، شش مورد از این جفت های ارزهای معاملاتی که عرضه اولیه آن‌ها" width="960" height="720" />
بایننس صرافی ارزهای دیجیتال

بمب سختی اتریوم مکانیسمی است که قرار است به تدریج روند تولید بلاک های جدید را پیچیده تر کند و سرانجام شبکه را به سمت یک الگوریتم اجماع اثبات سهام سوق دهد.

هردرز عنوان کرد که Muir Glacier از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. وی از هاردفورک استانبول، که در ۷ دسامبر به اجرا گذاشته، و مشکل پیش ‌بینی زمان بندی بمب سختی اتریوم به عنوان دلایل این اهمیت یاد می‌ کند. در پست وبلاگ آمده است:

پیش ‌بینی فعال سازی بمب سختی سخت است. هنگام برنامه ریزی استانبول، ابتدا تخمین زده می شد که بمب سختی تا اواسط سال ۲۰۲۰ فعال نمی‌شود. این مسئله یعنی می‌توان آن را بدون مشکل و در قالب یک به‌ روزرسانی پس از استانبول به تعویق انداخت. با این حال، این تخمین ها اشتباه بودند. “

طبق گفته کت هردرز، به ‌روزرسانی Muir Glacier تنها در شبکه آزمایشی (تست نت) راپستن (Ropsten) فعال می‌شود. نودها و ماینرهایی که هنوز از هاردفورک استانبول استفاده نمی ‌کنند و بر روی زنجیره فعلی اتریوم نیستند، باید هر چه سریعتر کلاینت‌ های خود را به Muir Glacier به ‌روزرسانی کنند. طبق اطلاعیه رسمی بنیاد اتریوم ، نودها باید قبل از ۳۰ دسامبر ۲۰۱۹ بروزرسانی می شدند.

گفتنی است که در تاریخ ۱۶ دسامبر، بایننس اقدام مشابهی را برای پشتیبانی از بروزرسانی نسخه ۲٫۰٫۲ الگورند اتخاذ کرد. الگورند، یک شبکه بلاک چین غیرمتمرکز است که توسط شرکت بلاک چینی American توسعه یافته است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location