video thumb

امکان خرید ۴ ارز دیجیتال با استفاده از کارت بدهی برای کاربران بایننس!

گزارشات منتشر شده حاکی از آن است که بایننس، صرافی بزرگ ارزهای دیجیتال در جهان به کاربران این امکان را می دهد تا ارز دیجیتال خود را مستقیماً از طریق کارت های اعتباری ویزا و کارت های بدهی خریداری کنند.

باننس در بیانیه ای عنوان کرد که کاربران آن قادرند پس از اتصال حساب های خود به کارت های ویزا که در منطقه اقتصادی اروپا صادر شده اند، مستقیماً چهار ارز دیجیتال را خریداری کنند.

کاربران بایننس می توانند چهار ارز دیجیتال را با یورو یا پوند خریداری کنند

پس از اتصال کارت ویزا، کاربران می توانند چهار ارز دیجیتال شامل بیت کوین (BTC)، اتر (ETH) ، XRP و توکن بومی بایننس کوین (BNB) را با یورو یا پوند انگلیس خریداری کنند.

براساس این اعلامیه، بایننس قصد دارد در آینده ای نزدیک پشتیبانی از مسترکارد و ارزهای دیگر را نیز به این لیست اضافه کند. این صرافی همچنین قصد دارد که این خدمات را به سایر حوزه های قضایی فراتر از حوزه اقتصادی اروپا نیز گسترش دهد.

بایننس قبلاً تلاش کرده بود تا از خریدهای ارز دیجیتال با استفاده از کارت های اعتباری و بدهی پشتیبانی کند. در سپتامبر ۲۰۱۹ رسما اعلام شد که کاربران بایننس قادر به خرید بیت کوین و ۴ ارز دیجیتال از جمله بیت کوین و اتر با استفاده از ویزا و مستر کارد از طریق شرکت پردازش پرداخت کوینال (Koinal) با کارمزد ۲٫۵ درصد هستند. پس از آن کوینال در تعدادی از حوزه های قضایی مهم در سطح جهان از جمله ایالات متحده، روسیه و سرزمین اصلی چین غیر قابل دسترس شد.

گفتنی است که کوین تلگراف در این خصوص که آیا بایننس طرح کارت جدید، هزینه پردازش را متحمل می شود یا خیر از این صرافی پرسش به عمل آورده است، اما هنوز پاسخی در این باره دریافت نکرده است.

شرکت های کارت اعتباری تمایلی به تسهیل معاملات ارزهای دیجیتال ندارند

صرافی های ارزهای دیجیتال در سطح جهان در تلاش هستند تا با استفاده از روش های گسترده ای که معامله گران می توانند دارایی های دیجیتالی را خریداری یا استفاده کنند، مثلا با اضافه کردن دروازه های فیات، منتشر کردن کارت های خود یا در مورد فعلی، امکان خرید مستقیم ارزهای دیجیتال از طریق شرکت های بزرگ پرداخت بتوانند کاربران بیشتری را جذب کنند.

با این حال، چندین شرکت بزرگ خدمات مالی نگرانی خود را نسبت به آنچه که آنها تصور می کنند یک طبقه دارایی بی ثبات و کنترل نشده است، ابراز کرده اند. در سال ۲۰۱۸، تعدادی از بانک ها از جمله جی پی مورگان (JPMorgan)، سیتی بنک هند ( Citibank India) و ولز فارگو (Wells Fargo) خرید و فروش دارایی های دیجیتال را با کارت های خود ممنوع کردند. در انگلیس، لوید بنکینگ گروپ (Lloyd’s Banking Group) و ویرجین مانی (Virgin Money)نیز ممنوعیت های مشابه را تصویب کردند.

در نوامبر ۲۰۱۹، بانک مرکزی آرژانتین صاحبان کارت را پس از معرفی سیستم کنترل سرمایه بیشتر، از خرید ارزهای دیجیتال با کارت های بدهی منع کرد. علاوه بر محدود کردن خریدهای ارزهای دیجیتال، این بانک کنترل در زمینه دلار را سخت گیرانه تر کرده بود، زیرا تلاش این کشور در تلاش است تا پزوی خود را احیا کند.