سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

بکارگیری ۳۰۰۰ دستگاه استخراج انت ماینر S17 Pro توسط شرکت استخراج Riot Blockchain!

لیست عناوین این مطلب

گزارشات منتشر شده حاکی از آن است که شرکت استخراج ریوت بلاک چین (Riot Blockchain) به عنوان بخشی از برنامه نوسازی تاسیسات استخراج خود در اوکلاهاماسیتی، ۳۰۰۰ دستگاه استخراج انت ماینر S17 Pro را به کار خواهد گرفت.

در یک کنفرانس مطبوعاتی که چند روز پیش برگزار شد، ریوت اعلام کرد که از ۳۰۰۰ انت ماینر S17 Pro دیگر که از غول استراج بیت مین خریداری کرده است، بهره‌ برداری خواهد کرد. تجهیزات استخراج جدید در تاسیسات شهر اوکلاهاما سیتی مستقر شده اند و این شرکت کارمندان بیشتری را برای بهره برداری از ماینرهای جدید و سرعت بخشیدن به روند نوسازی، استخدام خواهد کرد.

به روز رسانی کامل

در اواسط دسامبر سال ۲۰۱۹، ریوت از خرید ۱۰۰۰ انت ماینر S17 Pro جدید از بیت مین خبر داد که انتظار می ‌رود این دستگاه‌ ها را در ماه ژانویه دیافت کند. به این ترتیب، به‌ روزرسانی کامل تاسیسات استخراج ریوت در اوکلاهاما سیتی به نسل جدید ماینرهای S17 Pro می‌ تواند طی چهار هفته آینده به پایان برسد.

ریوت پیش بینی می‌ کند پس از استقرار ۴۰۰۰ دستگاه استخراج، مجموع نرخ هش‌ عملیاتی در تاسیسات استخراج اوکلاهاماسیتی تقریباً به ۲۴۸ پتاهش در ثانیه خواهد رسید که نشان‌ دهنده ۲۴۰ درصد افزایش در کارایی سخت ‌افزارهای ریوت است. درعین حال ریوت انتظار دارد که ظرفیت دستگاه‌ های جدید به کارگرفته شده، به اندازه ۹۰ درصد از کل ظرفیت فعلی تاسیسات اوکلاهاما سیتی باشد.

استخراج انت ماینر
استخراج انت ماینر

همانطور که قبلاً کوین تلگراف گزارش داده بود ، طبق گفته های ریوت، حدود ۱٫۳۵ میلیون دلار برای خرید ۱۰۰۰ دستگاه انت ماینر S17 Pro پرداخت کرده است، به عبارتی حدود ۱،۳۵۰ دلار برای هر ریگ هزینه شده است. قیمت خرده‌ فروشی این دستگاه‌ ها در وب ‌سایت بیت مین ۱٫۴۰۱ دلار است که بعید به نظر می رسد، مالیات فروش محلی در این عدد در نظر گرفته شده باشد.

در آوریل ۲۰۱۹، ریوت از کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده درخواست کرد که مجوز ایجاد یک صرافی ارز دیجیتال جدید به نام ریوت ‌ایکس (RiotX) را صادر کند، این صرافی قرار بود تا پایان سه ماهه دوم سال ۲۰۱۹ راه ‌اندازی شود. کاربران این صرافی می ‌توانند حساب‌ های خود در این صرافی را به یک حساب در موسسات معتبر بانکی در آمریکا متصل کنند تا بتوانند همزمان ارز فیات و ارز دیجیتال را انتقال داده و یا نگه‌د اری کنند. با این حال، این برنامه تا به امروز عملی نشده است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location