سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

سه دلیل عدم عبور قیمت بیت کوین از کانال ۱۰ هزار دلاری!

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که بیت کوین تاکنون سال بسیار خوبی را پشت سر گذاشته است، چرا که از اول ماه ژانویه تا کنون ۲۸٫۶ درصد رشد به همراه داشته است. نمودار روزانه بیت کوین، یک روند صعودی را نشان می دهد و یک صلیب طلایی در حال شکل گیری است، اما بیت کوین هنوز از کانال ۱۰ هزار دلاری عبور نکرده است. در ادامه به بررسی این موضوع می پردازیم.

بازار صعودی بیت کوین در سال جدید با خوش بینی همراه بوده است و ارز دیجیتال برتر بازار از ابتدای سال تا کنون تقریباً ۳۰ درصد رشد داشته است.

۱٫ فشار فروش بالا در سطح مقاومت ۹،۵۸۰ دلار

یکی از این دلایل ممکن است مواجهه با سطح مقاومت قوی ۹،۵۸۰ دلار در ماه اکتبر باشد. بیت کوین به تازگی از کانال نزولی هفت ماهه خارج شده است، اما هنوز باید نسبت به بالاترین قیمت ماه اکتبر، افزایش یابد و در هنگام آزمایش این سطح قیمت با فشار فروش شدیدی روبرو شد.

قیمت ۹۵۸۰ دلار سطح مقاومت قوی است که باعث می شود عبور از آن روند صعودی را به بازار بر گرداند، چون گاوهای بیت کوین تلاش در شکستن قیمت به بالای سطح یک عدد پنج رقمی داشتند. این امر نیاز به یک حرکت صعودی قابل توجه دارد و احتمالا برخی موانع کوتاه مدت را برای حرکت قیمت بیت کوین بوجود خواهد آورد.

۲٫ سایه روند صعودی تسلا بر روی بیت کوین

یکی دیگر از عوامل ممکن است تسلا، شرکت اتومبیل برقی ایلان ماسک باشد که باعث شده توجه کمتری به بیت کوین شود. ممکن است که سرمایه گذاران سرمایه خود را از بیت کوین خارج کنند و آن را برای بدست آوردن ارزش سهام بیشتر، به تسلا اختصاص دهند تا از این طریق کسب سود کنند.

در حال حاضر، سودآوری تسلا در حال پیشی گرفتن از بیت کوین است، به طوری که تحلیلگران پیش بینی می کنند که شرکت ایلان ماسک می تواند تا پایان سال شاهد افزایش قیمت سهام تا سطح ۶۰۰۰ دلار در هر سهم باشد.

۳٫ حجم مبادلات بکت در روزهای گذشته صفر بوده است

اگر حجم معاملات بکت شاخص باشد، بنابراین معامله گران نهادی هیچ علاقه ای به معاملات قراردادهای آتی بیت کوین نشان نداده اند. صرافی بکت برای نهادهای سرمایه گذاری که می خواهند با استفاده از قراردادهای فیزیکی مبادلات بیت کوین را انجام دهند، این امکان را فراهم کرده تا معاملات قراردادهای آتی بیت کوین را انجام دهند. اکنون این صرافی سود خیلی کمی دارد و اکنون بیش از ۱۰ روز است که حجم معاملات آن به صفر رسیده است. این مسئله، ممکن است نشانه این باشد که بازارهای بیت کوین کم رونق شده اند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location