سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

درخواست کمیسیون اروپا از توسعه‌دهندگان بلاک چین برای ارائه راه‌حل‌های متمرکز بر برنامه‌های دفاعی!

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که کمیسیون اروپا (EC) به توسعه دهندگان و سایر متخصصان برای ارائه راه حل هایی که فن آوری ها را از برنامه های مدنی به سوی برنامه های دفاعی سوق می دهد، کمک مالی اعطا می کند.

کمیسیون اروپا مناقصه ای را برای برنامه توسعه صنعتی دفاعی اروپا منتشر کرده و در آن از شرکت های کوچک و متوسط (SME) خواسته تا سریعا راه حل های مقرون به صرفه برای تمرکز رویکردها و پیشنهادهای جدید بر روی فن آوری ها یا مفاهیمی که قبلاً در بخش دفاعی به کار نرفته بودند، ارائه دهند.

ترکیبی از بلاک چین با “دوقلوهای دیجیتال” برای اهداف لجستیک

کمیسیون اروپا در رابطه با بلاک چین

“بر اساس رایانش ابری به صورت آنی بوده و دوقلوهای دیجیتال پیش فرض که از استحکام فناوری های بلاک چین بهره مند می شوند، قادر به انتقال همه نیازهای لجستیکی بهینه شده مانند زنجیره قطعات یدکی، نگهداری، مواد مصرفی انرژی می باشند.”

یک دوقلو دیجیتال نمایندگی دیجیتال از یک جسم یا سیستم فیزیکی است. فن آوری در پشت دوقلوهای دیجیتال گسترش یافته است که شامل موارد بزرگی مانند ساختمان ها، کارخانه ها و حتی شهرهای مختلف است. زمینه بلاک چین می تواند یکپارچگی دوقلوهای دیجیتالی را تقویت کند.

همانطور که در گزارشی Deloitte 2018 ذکر شد، ترکیب دوقلوهای دیجیتالی با بلاک چین می تواند مزایای خاصی را برای بخش هایی از جمله اینترنت اشیاء ارائه دهد.

Deloitte تشریح کرد که بلاک چین می تواند برای ارائه مدیریت هویت ایمن، مدل های مالکیت شفاف و تجزیه و تحلیل داده های کارآمد مفید باشد که همه این موارد نیز باعث افزایش انعطاف پذیری و مقاومت در سیستم های مختلف می شود.

همانطور که از راهنمایی فوق مشاهده می شود، کمیسیون اروپا پتانسیل ترکیب بلاک چین با دوقلوهای دیجیتالی را برای بخش های متنوع بحرانی دفاعی مانند زنجیره تأمین، نگهداری تجهیزات و انرژی تشخیص می دهد.

ارسال پشنهادات در زمینه این برنامه از ۱۵ آوریل آغاز می شود و تا ۱ دسامبر پایان می یابد. البته این مهلت زمانی بستگی به سیر تکاملی بیماری همه گیر کووید ۱۹ دارد.

استفاده از بلاک چین در بخش دفاعی

همانطور که اخیراً گزارش شده است، سیستم های BAE که یک پیمانکار مستقر در ایالات متحده است و راه حل های پشتیبانی و خدماتی را برای سیستمهای دفاعی، اطلاعاتی و غیرنظامی ارائه می دهد، در ماه گذشته موقعیتی باز برای “بهره برداران ارزهای دیجیتال” به منظور پشتیبانی از فعالیت های این سیستم ها ارائه داد.

لازم به ذکر است که در ژوئیه ۲۰۱۹، وزارت دفاع ایالات متحده برنامه های خود را برای فناوری بلاک چین در نقشه راه چهار ساله خود برای نوسازی دیجیتال منتشر کرد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location