video thumb

ارائه ۵ دلیل برای اینکه چرا باید از اینکه بیت کوین دارید، خوشحال باشید!

در زمانی که دنیا با یک بحران روبرو شده دلیل زیادی برای شادی وجود ندارد. اما با وجود این هرج مرج جهانی به وجود آمده باید بیشتر از هر زمان دیگری خوشحال باشید که جزو دارندگان بیت کوین

۱٫ بیت کوین از خیلی زیاد، ارزش خود را از دست نمی دهد

شاید یکی از جالب ترین موارد در مورد ویروس همه گیر کرونا این باشد که به نظر نمی رسد، کسی سؤال کند که این همه پول دولتی از کجا می آید. فایننشال تایمز در این باره گزارش داد:

اندرو بیلی (Andrew Bailey)، رئیس جدید بانک مرکزی انگلیس اظهار داشت که بانک مرکزی انگلیس مایل است مقادیر نامحدودی پول را از طریق تسهیلات تجاری کاغذی جدید خود برای کمک به مبارزه با اثرات ویروس کرونا به اقتصاد وارد کند و در صورت وجود درخواست بیشتر توسط دولت به این کار ادامه خواهد داد.

اینگونه که بانک های مرکزی برای ایجاد نقدینگی تلاش می کنند، چه تاثیری باقی خواهد گذاشت؟ کاهش گسترده ارزش ارزهای جهانی و به دنبال آن تورم گسترده و کاهش قدرت خرید. بیت کوین عرضه ثابت دارد. هرگز ارزش خود را از دست نمی دهد و فقط با گذشت زمان با ارزش تر می شود.

۲٫ هاوینگ بیت کوین به زودی رخ خواهد داد

خب، ما در ماه گذشته زمانی که قیمت بیت کوین بیش از ۱۰ هزار دلار بود نسبت به هاوینگ بیت کوین دیدگاه خوش بینانه تری داشتیم. اما در حال حاضر، رویداد هاوینگ مانند یک شمشیر دو لبه به نظر می رسد. اگر قیمت ها بهبود نیابند، ما به احتمال زیاد شاهد توقف کار ماینرهای خرد در کوتاه مدت هستیم، اما حواستان را بر روی پاداش بیت کوین متمرکز کنید.

توماس لی از فاندستریت فکر می کند بیت کوین تا پایان سال جاری به ۴۰ هزار دلار خواهد رسید. مکس کایزر نیز گمان می کند که این ارز دیجیتال به زودی به ۴۰۰٫۰۰۰ دلار خواهد رسید. بر اساس هاوینگ های قبلی این امکان وجود دارد که قیمت بیت کوین به بیش از ۷۰ هزار دلار برسد. این موضوع را در طول کاهش های موقت در بازارهای جهانی در نظر داشته باشید.

۳٫ هیچ کس نمی تواند بیت کوین شما را بگیرد

بسیاری از مردم راه سخت را یاد گرفته اند زیرا موسسه بانکی حساب آنها را مسدود می کند یا آن را تحت کنترل خود می گیرد. شما به شرط اینکه روش های صحیح ذخیره سازی را رعایت کرده و ارز دیجیتال خود را به دور از صرافی ها ذخیره کنید، مالک بیت کوین خود هستید. با نگهداری سرمایه های خود در کیف پول آنلاین، هیچ کس نمی تواند آن را از شما بگیرد یا محدودیتی را برای میزان تراکنش هایتان تعیین کند، برخلاف شعبه های بانک مرکزی آمریکا که در حال حاضر از برداشت پول وحشت دارند.

تاتیانا کافمن (Tatiana Koffman) از کاربران توئیتر در این باره اظهار داشت:

بانک مرکزی آمریکا برداشت پول نقد را به ۳۰۰۰ دلار محدود کرده است و انتظار می رود که این مقدار طی چند روز آینده کاهش یابد. همانطور که هیچ بانکدار مرکزی نمی تواند ناگهان تصمیم بگیرد که ارزش بیت کوین شما را با چاپ بیشتر این ارز دیجیتال از بین ببرد، هیچ مرجعی نیز نمی تواند بیت کوین شما را تصرف کند.

۴٫ اگر تنها ۰٫۲۸ بیت کوین هم داشته باشد، جزو یک درصد برتر هستید

به یاد داشته باشید، بیت کوین یک بازی طولانی است. با توجه به این که ارز فیات در آستانه فروپاشی به نظر می رسد و هر روز تعداد بیشتری از مردم چشم به واقعیتی که پس از این بحران پدیدار می شود، باز می کنند، بیت کوین ارزش خود را به عنوان پول نهایی دوران ما اثبات می کند. ارزی که  در سطح جهان در دسترس بوده، مجاز و کمیاب است.

در صورت وقوع این اتفاق، حتی اگر شما صاحب ۰٫۲۸ بیت کوین باشید، فقط ۱ درصد از مردم جهان مالک بیت کوین بیشتری نسبت به شما خواهند بود. این بدان معناست که شما از نظر داشتن بیت کوین جزو ۱ درصد افراد ثروتمند خواهید بود.

۵٫ بیت کوین به تازگی از بازار سهام جدا شده است

اخیراً هیچ بازاری (حتی طلا) از فشار فروش بی رحمانه اخیر در امان نمانده است. بیت کوین نیز از این قاعده مستثنا نبوده است. اما با وجود خبرهای بدی که در حال حاضر با آن روبرو هستیم، پامپ ۲۰ درصدی بیت کوین در طول ۲۴ ساعت چیزی است که می تواند کمی لبخند به روی لب هایتان بیاوریم.