سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

ماموریت صرافی جدید AAX برای پیوند صنعت رمزنگاری به بازار اقتصاد جهانی!

بر اساس گزارش های منتشر شده، یک صرافی جدید ارز دیجیتال

AAX در نوامبر ۲۰۱۹ با “ماموریتی برای پیوند رمزنگاری به امور مالی جهانی” راه اندازی شد. برای این منظور، این صرافی قصد دارد تا کالاها و ایندکس های توکنیزه شده و همچنین برنامه های معاملاتی اجتماعی و توکن های امنیتی را ارائه دهد. گفتنی است که این صرافی، نخستین صرافی ارز دیجیتال است که توسط فناوری LSEG تامین می شود و زیرساخت های گروه بورس اوراق بهادار لندن را تأمین می کند.

تور چان (Thor Chan)، مدیرعامل AAX بر این باور است که صنعت ارزهای دیجیتال در حال حاضر در یک لحظه مهم قرار دارد. از نظر او، اوضاع از اواخر سال ۲۰۱۷ تغییر کرده است، زمانی که ارزش بازار این صنعت ۸۰۰ میلیارد دلار بوده و استارتاپ ها می توانستند ارزش بازار این صنعت را در عرض چند دقیقه میلیون ها دلار افزایش دهند. با این حال، او معتقد است که توکنیزه سازی، فرصتی وسوسه انگیز برای ورود به بازارهای طلا به ارزش ۸ تریلیون دلار ارائه می دهد.

چان با بیان اینکه رویداد هاوینگ بیت کوین نیز قرار است تا مدتی دیگر رخ دهد، عنوان کرد: “AAX اطمینان دارد که صنعت ارزهای دیجیتال دارای پتانسیل رشد حداقل ۱۰۰ برابری، رسیدن به تریلیون ها و یافتن جایگاه مناسب خود در امور مالی جهانی است.”

“هنگامی که ارز دیجیتال با پذیرش گسترده روبرو می شود، ما نیز آماده هستیم”

AAX قراردادهای لحظه ای، قراردادهای آتی و معاملات بدون نسخه را ارائه می دهد. این صرافی بیش از ۵۰ جفت معاملاتی ارزهای دیجیتال را لیست کرده و معاملات قراردادهای آتی دائمی را برای پنج کوین اصلی لیست کرده است که این کوین عبارتند از: بیت کوین (BTC)، اتر (ETH) ، لایت کوین (LTC)، XRP و EOS. لازم به ذکر است که این کوین ها با اهرم ۱۰۰ برابری قابل معامله هستند.از نظر تجربه کاربر، AAX می گوید که

یک “پلتفرم معاملاتی امن، کاملاً نقد، با تأخیر بسیار کم و کاملاً سازگار ارائه می دهد.” طبق گفته های این شرکت، زیرساخت های آن دارای موتور تطبیق مقیاس پذیر است که در بازارهای سهام لندن، میلان و اسلو اجرا می شود. در نتیجه، AAX خاطرنشان می کند که سیستم های آن می توانند حجم سفارشات نهادی را که با بازارهای جهانی سرمایه همگام است، کنترل کنند. AAX ادعا می کند که بیشتر سفارشات در زیر ۸۰۰ میکروثانیه پردازش می شوند و این پردازش سریعتر “از هر نوع صرافی ارز دیجیتال است”. برآوردهای آن حاکی از آن است که موتور تطبیق آن می تواند حداکثر ۱ میلیون تراکنش در ثانیه داشته باشد، بدین معنا که با پذیرش گسترده ارزهای دیجیتال، نگرانی ای در زمینه ظرفیت های وجود نخواهد داشت.

چان اظهار داشت که روزهای پر رونق سال ۲۰۱۷ پایدار نبوده و نمی تواند برای همیشه دوام داشته باشد، اما افزود که این صنعت “معقول تر و حرفه ای تر” از گذشته است. این مقررات سطح بالاتری از حمایت از مصرف کننده را فراهم می کند و توکنیزه سازی به طور فزاینده ای به معنای “کلاس های سرمایه گذاری است که در درجه اول برای نخبگان مالی با مقادیر زیادی سرمایه قابل دسترسی است و به تدریج برای سرمایه گذاران خرد قابل دسترس خواهد بود.”

وی افزود: “ما دو حرکت را می بینیم که در نقطه همگرایی ایستاده اند. از یک طرف، سرمایه گذاران نهادی به طور فزاینده ای در فضای ارزهای دیجیتال شرکت می کنند. از طرف دیگر، نوآوری دارایی های دیجیتال باعث می شود کلاس های دارایی سنتی به جریان اصلی دسترسی پیدا کند.”

AAX برنامه خود را برای لیست کردن اولین توکن مالی کالای خود را تحت عنوان Phigold در تاریخ ۳۱ مارس اعلام کرده است. AAX همچنین اعلام کرده است که در حال راه اندازی یک توکن مبادلاتی بومی معروف به AAB است که تخفیف های مربوط به معاملات قراردادهای آتی و قراردادهای لحظه ای ارائه می دهد و خدمات انحصاری مانند ربات های معاملاتی و سیگنال های معاملاتی را در دسترس قرارمی دهد.

در حال حاضر ۱۰۰ نفر در دفاتر آسیایی و اروپایی AAX مشغول به کار هستند. این شرکت معتقد است که عناصر اسرار آمیزی را که به رشد صنعت ارزهای دیجیتال کمک می کند، ارائه می دهد، محصولات پیشرفته ای که انواع مختلفی از تعامل با بازار را ممکن می سازد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location