video thumb

پی پال به دنبال استخدام مدیر استراتژی بلاک چین !

بر اساس گزارش های منتشر شده، پی پال ، غول پرداخت دیجیتال در هفته گذشته فهرستی از مشاغل جدید خود منتشر کرد و اعلام کرد که این شرکت به دنبال استخدام یک مدیر در زمینه مبارزه با پولشویی (AML) و مدیر استراتژی بلاک چین

طبق گفته این شرکت، این مدیر جدید مسئولیت ارزیابی کاربرد بلاک چین را برای پیشگیری از جرایم مالی مانند پولشویی و تأمین مالی تروریسم و نظارت بر کل فرایند پولشویی را بر عهده دارد.

در این پست همچنین توضیح داده شده است که مشخصات ایده آل برای این سمت شغلی باید بر روی فرصت های مربوط به بلاک چین برای شرکت به منظور تقویت بخش ریسک این شرکت متمرکز شود.

پی پال توضیح داد که این نقش مستلزم بررسی منظم گزارش های مربوط به پولشویی به منظور شناسایی و نظارت بر روندهای مهم در یک سبد دارایی مربوط به بلاک چین با تکیه بر نیازهای شرکت است.

پی پال نیاز دارد که این فرد درک عمیقی از خطرات مرتبط با ارزهای دیجیتال داشته و در زمینه انطباق پولشویی یا اجرای قانون با تجربه بوده و سابقه کار در یک شرکت مالی مرتبط با فناوری بلاک چین مبتنی بر لوریج را داشته باشد.

لازم به ذکر است که این نخستین باری نیست که غول پرداخت دیجیتال علاقه خود را به فضای بلاک چین و ارزهای دیجیتال ابراز کرده است.

علاقه پی پال به حوزه ارزهای دیجیتال

کوین تلگراف در تاریخ ۱۹ نوامبر ۲۰۱۹ گزارش داد که پی پال حدود ۴٫۲ میلیون دلار بودجه برای آزمایشگاه هایTRM  در نظر گرفته است. گفتنی است که آزمایشگاه های TRM پلتفرم مدیریت ارزهای دیجیتال است.

دن شولمن (Dan Schulman)، مدیرعامل پی پال در تاریخ ۲۰ نوامبر همان سال عنوان کرد که وی از دارندگان بیت کوین (BTC) است و معتقد است که ماهیت این ارز دیجیتال “بسیار بی ثبات” است. وی در ادامه عنوان کرد:

تازمانی که این ارز دیجیتال کمی با ثبات نشود، ارزی به شمار نمی رود که مورد پذیرش گسترده بازرگانان در وب قرار گیرد، البته نه دارک وب بلکه وب.