سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

صرافی ارزهای دیجیتال هندی BuyUCoin به‌دنبال کسب مجوز به‌منظور گسترش خدمات خود در خارج از هند!

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که صرافی ارزهای دیجیتال

شیوام تاکرال (Shivam Takral)، مدیرعامل این صرافی در گفتگو با کوین تلگراف عنوان کرد که این پلتفرم در اواخر سال ۲۰۱۹ مجوز ارز دیجیتال – ارز فیات را دریافت کرده و در سال جاری به دنبال دریافت مجوز کیف پول ارز دیجیتال می باشد.

در ضمن، BuyUCoin همکاری خود را با سیستم پرداخت مبتنی بر موبایل و ارائه دهنده کیف پول دیجیتال Mobikwik  اعلام کرده است. Mobikwik گزارش کرده که ۱۰۷ میلیون کاربر و ۳ میلیون بازرگان به کیف پول های این شرکت دسترسی دارند.

الزامات انطباق با استونی

تاکرال عنوان کرد تأمین مجوزهای لازم برای ارائه کامل خدمات ارز فیات – ارز دیجیتال و خدمات حضانت و کاستودی در استونی به دلیل تغییراتی که اخیرا در قانون استونی به وجود آمده، چالشی برای این صرافی مستقر در دهلی به شمار می رود و این مسئله روند مذاکره را در حال حاضر پیچیده تر می کند. وی در ادامه عنوان کرد:

“براساس آیین نامه های جدید، ما نیاز به یک مسئول محلی در زمینه انطباق داریم که باید در زمینه کسب و کار معتبر باشد – یعنی باید در زمینه آموزش و مهارت اسنادی ارائه دهد و هیئت مدیره محلی باید نیز از شهرت خوبی برخوردار باشند.”

وی عنوان کرد که، این الزامات جدید تا حدی دشوار است، اما این صرافی توانست یک مسئول مناسب را استخدام کند و همچنین یک دفتر در استونی ایجاد کند که بخشی از ه جدید می باشد.

طبق گفته ها، BuyUCoin قصد دارد پلتفرم خود را با یک چهارچوب قانونی و نظارتی موجود برای ارزهای دیجیتال، به کشورهای خارجی گسترش دهد.

جو مثبت برای ارزهای دیجیتال

اخبار مربوط به تائید مقررات BuyUcoin و همکاری با Mobikwik پس از انتشار اخبار جدید در صنعت ارز دیجیتال هند مبنی بر تصمیم دیوان عالی این کشور در زمینه لغو ممنوعیت طولانی مدت و بحث برانگیز معاملات بانک های داخلی با مشاغل مرتبط با ارزهای دیجیتال منتشر شده است.

Mobikwik  در اوایل ماه جاری و در واکنش به تحولات مثبت در دیوان عالی کشور، دروازه پرداخت موبایل خود را به روی همه صرافی های ارز دیجیتال داخلی باز کرد. BuyUcoin گفته است که مشارکت با این شرکت دسترسی های بیشتر و انجام تراکنش های مبتنی بر تلفن های هوشمند در زمینه خرید و فروش دارایی های دیجیتال را در دسترس کاربران قرار می دهد.

در میان بحران جهانی بهداشت عمومی – که ۱٫۴ میلیارد نفر جمعیت هندوستان را تحت نظارت دولت قرار داده است – این صرافی تا سه ماه آینده ۱۵ درصد از کارمزدهای مبادلات را به یک صندوق امداد ملی برای کووید ۱۹ اهدا می کند.

روابط بین الملل

بادید عنوان کرد که همکاری های برون مرزی در زمینه ارزهای دیجیتال در هند باعث تحرک و پویایی تازه ای شده است که برخی آن را “رنسانس” فعلی این صنعت می نامند.

در اوایل ماه جاری، صرافی بزرگ ارز دیجیتال بایننس و پلتفرم هندی WazirX که بایننس آن را در نوامبر ۲۰۱۹ خریداری کرد، اعلام کردند که بودجه ای را با هدف تقویت توسعه بلاک چین در این کشور اختصاص می دهند.

لازم به ذکر است که قانون گذار استونی، پیش از این مجوز صرافی های غیر اروپایی از جمله پلتفرم معاملاتی ارزهای دیجیتال شیلی به نام CryptoMarket  را در اوایل ماه مارس تمدید کرده است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location