video thumb

SEC تصمیم‌گیری درمورد صرافی توکن امنیتی وابسته به Overstock را به تعویق انداخت!

صرافی ارز دیجیتال BSTX که در شهر بوستون مستقر می باشد و توسط کمپانی های باکس دیجیتال مارکت و TZero راه اندازی شده است، چندی پیش از کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) آمریکا درخواست کرد تا انتشار توکن امنیتی اش را ثبت کنند. اما حالا پس از گذشت چندین ماه، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده عنوان کرده که به دنبال دریافت بازخورد بیشتر و زمان بیشتر پیش از تصمیم گیری در مورد تأیید راه اندازی صرافی توکن امنیتی بوستون (BSTX) می باشد.

در نامه ای که چندی پیش منتشر شد، این قانون گذار زمان تصمیم گیری در مورد این موضوع را به دلیل تغییر قانون پیشنهادی اخیر در پرونده اصلی BSTX به تعویق انداخته است.

صرافی پیشنهادی

BSTX پروژه ای برای پلتفرم صرافی توکن امنیتی است که به طور مشترک متعلق به باکس دیجیتال مارکت و بلاک چین Overstock می باشد. بلاک چین Overstock، زیرمجموعه tZERO است.

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده به طور خلاصه نتایج بازخورد مورد نظر خود را در مورد برنامه BSTX و اصلاحات بعدی ارائه شده توسط Box و tZERO بیان کرد.

دو نامه دریافتی این نگرانی را ایجاد کرده بودند که این پلتفرم می تواند “تغییر مهمی را در بازار سهام” نشان دهد. اظهارنظرکنندگان اظهار داشتند، روابط بین این نهادها مستلزم تحلیل بیشتر است.

یکی از نامه ها همچنین به کاهش ۸۵ درصدی ارزش این توکن از زمان انتشار آن در کمتر از دو سال پیش اشاره داشت. تحلیلگران به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده متوسل شده اند تا وقت بیشتری را برای ارزیابی این پیشنهاد داشته باشند.

با توجه به مسائل حقوقی و سیاسی که به دلیل عرضه این برنامه مطرح شده است، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده به دنبال زمان بیشتری برای بررسی این موضوع است که آیا این صرافی پیشنهادی با بخش هایی از قانون بورس اوراق بهادار ایالات متحده در سال ۱۹۳۴ مطابقت دارد یا خیر.

مشارکت کنندگان سه هفته فرصت دارند تا نظرات خود را ارسال کنند و دو هفته دیگر نیز برای پاسخ به نظرات دیگران فرصت دارند.

نگرانی های بازیگران صنعت

همانطور که قبلاً گزارش شده است، یکی از اظهارنظر کنندگان توجه کمیسیون را به نگرانی های خود مبنی بر دسترسی ظاهراً منحصر به فرد باکس دیجیتال مارکت به دفتر کل توزیع شده جلب کرده است که برای پشتیبانی از معامله توکن های امنیتی روی پلتفرم مورد استفاده قرار می گیرد.

همچنین ادعا شده است که جزئیات کافی در رابطه با زیرساخت های اوراق بهادار دیجیتال BTSX و جفت شدن فن آوری با زیرساخت های موجود در بازار سهام وجود ندارد.