سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

حمایت‌های بایننس در برابر ضررهای شغلی در طول بحران شیوع ویروس همه‌گیر کرونا!

در حالی که افزایش بیکاری جهانی در میان همه گیر شدن ویروس کرونا همچنان به رشد خود ادامه می دهد، صنعت ارزهای دیجیتال

بایننس در توئیتی، مردم سراسر جهان را برای ایجاد حرفه ای در فضای بلاک چین دعوت کرد و فرصتی اساسی را برای “کار در خانه” فراهم کرد، زیرا کشورهای جهان به تقویت اقدامات مربوط به قرنطینه می پردازند. چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل و بنیانگذار بایننس نیز متعاقبا با انتشار توئیتی توجه عموم را به استخدام بایننس جلب کرد.

بایننس تعداد کارمندان خود را حداقل به میزان ۱۰ درصد افزایش دهید

در حالی که در اطلاعیه رسمی بایننس آمده است که این صرافی متمایل به استخدام حداقل ۱۰۰ نفر است، اما در صفحه فهرست مشاغل این صرافی نزدیک به ۱۸۰ موقعیت شغلی وجود دارد. همانطور که توسط کوین تلگراف  گزارش شده است، بایننس تا به امروز حداقل ۸۰۰ کارمند در تیم خود دارد. لیست های شغلی باز این شرکت بخش های مختلفی از قبیل توسعه کسب و کار، بازاریابی، ارتباطات، خدمات به مشتری، امور مالی، تجزیه و تحلیل و برنامه نویسیFrontend  را در بر می گیرد.

بایننس به عنوان یک شرکت رمزنگاری جهانی، از سراسر جهان نیروهای ورزیده را استخدام می کند که تعداد افراد زیادی در اروپا ، آسیا و آمریکای لاتین را در برمی گیرد.

ظاهراً صنعت ارزهای دیجیتال در میان این عدم قطعیت اقتصادی جهانی روندی رو به رشد دارد

در حالی که تعداد بیکاری در سطح جهان همچنان به سرعت در حال افزایش است، پست های شغلی بایننس بسیار مهم است. طبق گزارش کوین تلگراف، ۶٫۶ میلیون نفر در ایالات متحده در هفته گذشته بیکار شدند. عددی که بیش از دو برابر برآورد رسمی است.

بایننس تنها شرکتی نیست که ظاهراً در این شرایط دشوار اجتماعی، تعداد کارمندان خود را گسترش می دهد. در اواخر ماه مارس، صرافی بزرگ ارزهای دیجیتال کراکن نیز اعلام کرد که با ۶۷ استخدام دیگر، تیم ۸۰۰ نفره خود را گسترش می دهد.

این اخبار در حالی منتشر می شود که روند کلی بازارهای ارزهای دیجیتال رو به رشد است، به طوری که بیت کوین طی دو هفته گذشته پس از سقوط به زیر ۴۰۰۰ دلار در اواسط ماه مارس، در حال بهبود است. در ۱۶ مارس، کاترین کولی (Catherine Coley)، مدیرعامل شرکت بایننس آمریکا عنوان کرد که قرنطینه شدن در پی ویروس کرونا در آسیا باعث رشد قابل توجهی در حجم معاملات شده است.

لازم به ذکر است که دیروز، بایننس دیروز رسماً خرید تاریخی و مهم خود را که خرید سایت داده های ارزهای دیجیتال کوین مارکت کپ یا CMC می باشد را اعلام کرد. در حالی که هم بایننس و هم کوین مارکت کپ اطمینان داده اند که این وب سایت به طور مستقل به فعالیت خود ادامه می دهد، مدیرعامل موقت کوین مارکت کپ عنوان کرد که انتظار نمی رود، این شرکت در آینده نزدیک تغییری در تیم خود ایجاد کند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location