video thumb

سیگنال‌های معاملاتی کریپتو چگونه کار می‌کنند؟

آیا دوست دارید به طور مرتب سیگنال‌های معاملاتی ارزهای دیجیتال دریافت کنید؟ هنگامی که سکه «مناسبی» خریداری می‌کنید سود چشم‌گیری به سمت‌تان سرازیر می‌شود و اینجاست که سیگنال‌های معاملاتی کریپتو نقش ایفا می‌کنند ــ این سیگنال‌ها به شما می‌گویند که کدام ارزهای دیجیتال بیشترین قابلیت را دارا هستند.

 

ارزجو : سیگنال‌های معاملاتی کریپتو ممکن است بر مبنای فاکتورهای چندگانه نظیر تحلیل تکنیکال، آخرین اخبار و شایعات، و وضعیت بازار صادر شوند. اگر دوست دارید می‌توانید از سیگنال‌های معاملاتی کریپتو که توسط معامله‌گران حرفه‌ای و باتجربه صادر می‌شوند استفاده کنید.

همچنین می‌توانید از سیگنال‌های معاملاتی که مورد اعتماد هستند و امتحانشان را پس داده‌اند بهره بگیرید. در غیر این صورت، بهتر است خودتان نمودارهای معاملاتی کریپتو را آنالیز کنید، زیرا احتمالاً در نهایت نتیجه بهتری خواهید گرفت.

معامله سکه‌های کریپتو نیازمند مقداری تجربه است. تا وقتی که به این کسب‌وکار جدید پای نگذارید نمی‌توانید از چنین تجربیاتی برخوردار شوید. دریافت سیگنال‌های معاملاتی رایگان راه خوبی جهت فراگیری چگونگی معامله سکه‌های کریپتو برای افراد تازه‌کار است.

تعریف سیگنال معاملاتی کریپتو

سیگنال‌های معاملاتی کریپتو در واقع ایده‌های معامله‌ای یا پیشنهادات تجاری مبنی بر خرید و فروش یک سکه مشخص در یک زمان و قیمت مشخص هستند. این سیگنال‌ها به صورت دستی و توسط یک معامله‌گر حرفه‌ای یا با استفاده از الگوریتم‌ها و ربات‌های معاملاتی که به صورت خودکار سیگنال معاملاتی می‌فرستند، صادر می‌شوند. سیگنال‌های معاملاتی معمولاً با حد سود و حد ضرر همراه هستند. اساساً از همه طرف هوایتان را دارند.

این روزها بسیاری از پلتفرم‌های معامله ارزهای دیجیتال موجود هستند که امکان اشتراک معاملات را میسر می‌سازند. اگر به قابلیت‌های معاملاتی خود واقعاً باور دارید، می‌توانید با استفاده از این پلتفرم‌ها معاملات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و از این راه یک سود مازاد کسب کنید.

سیگنال‌های معامله کریپتوی رایگان البته موجود هستند، اما اگر به دنبال داده‌های اتکاپذیرتر هستید باید به یک سرویس ارائه‌دهنده سیگنال‌های معاملاتی کریپتو حق عضویت پرداخت کنید. بسته‌های عضویت ماهانه، فصلی، و حتی سالانه در این راستا موجود هستند.

سرویس ارائه‌دهنده سیگنال‌های معاملاتی اینگونه سیگنال‌ها را مستقیماً از طریق ایمیل، تلفن همراه هوشمند، یا دیگر ابزارهای ارتباطی سریع برای شما ارسال می‌کند.

سیگنال‌های معاملاتی ارزهای دیجیتال به‌ موقع فرستاده می‌شوند تا بتوانید از آنها نهایت استفاده را ببرید. در زیر یک نمونه از سیگنال معاملاتی ارزهای دیجیتال آمده است:

 

ما برای شما توضیح می‌دهیم که هر یک از علائم موجود در شکل چه معنا و مفهومی دارند.

به عبارت ساده، سیگنال معاملاتی فوق نشان می‌دهد که بیت کوین را باید در قیمت ۱۴۵۰ دلار خریداری کنید و در صورت افزایش قیمت آن به ۸۲۰۰ یا سقوط قیمت آن به ۷۰۰۰ دلار اقدام به فروش بیت کوین کنید.

پنج مؤلفه یک سیگنال معامله ارز دیجیتال در ادامه شرح داده می‌شوند.

 

مؤلفه اول: اقدام ــ خرید/فروش

مؤلفه اول یک سیگنال معاملاتی معمول نشان دهنده اقدامی است که باید صورت دهید. اگر مشغول معامله ارزهای دیجیتال هستید، تنها دو نوع اقدام هستند که می‌توانید صورت دهید: بخرید یا بفروشید.

اگر گزینه «فروش» به جای گزینه «خرید» نشان داده شود، در آن صورت باید بر روی دکمه فروش فشار دهید.

می‌بینید چقدر آسان است!

 

مؤلفه ۲: کدام سکه را باید خرید/فروخت

 

مؤلفه دوم سیگنال معامله کریپتو نشان می‌دهد که کدام سکه را باید بخرید (یا بفروشید). به عبارت دیگر، ما نیازمند یک ابزار مشخص جهت خرید یا فروش آن هستیم.

در مثال بالا، سیگنال معاملاتی برای بیت کوین صادر گردید. البته سیگنال‌های معاملاتی را می‌توان برای اتریوم، لایت کوین، ریپل، یا هر سکه جایگزین دیگری که از دید صادرکننده سیگنال گزینه مناسبی جهت معامله است صادر نمود.

در این قسمت چیز بیشتری برای گفتن وجود ندارد.

تا به اینجای کار فهمیدیم که یک سیگنال برای خرید بیت کوین دریافت کرده‌ایم.

بگذارید برویم سراغ مؤلفه بعدی سیگنال معاملاتی.

 

مؤلفه سوم: قیمت

همه صادرکنندگان سیگنال به شما می‌گویند که ارز دیجیتال را به چه قیمتی بخرید یا بفروشید. قیمت ارز دیجیتال می‌تواند همان قیمت بازاری آن یا قیمتی بالاتر/پایین‌تر از قیمت بازاری باشد.

اگر صادرکننده سیگنال یک سکه را به شما معرفی کند که در زمان صدور سیگنال باید خریده یا فروخته شود، اگر می‌خواهید قیمت ذکر شده را از دست ندهید باید سریعاً اقدام کنید. در اکثر مواقع، هنگامی که یک سیگنال بر مبنای قیمت بازاری به شما داده می‌شود، با اندکی تفاوت قیمت موفق به معامله می‌شوید.

شاید از یک صرافی متفاوت بهره می‌گیرد که قیمت‌ها در آن اندکی فرق دارند یا اینکه به خاطر نوسان بالا در کوتاه مدت، بازار به سرعت در تقلاست تا با قیمت ذکر شده اقدام به معامله کند. یک راهکار خودکار نظیر نرم‌افزار معاملاتی مبتنی بر سفته‌بازی می‌تواند مشکل را برطرف سازد.

اگر قیمت خیلی تغییر نکرده باشد هم‌چنان می‌توانید از سیگنال صادره استفاده کنید که در آن صورت از میزان سود احتمالی شما مقداری کاسته می‌شود.

 

مؤلفه چهارم: حد سود و حد ضرر

همه سیگنال‌ها با حد سود و حد ضرر همراه هستند که نسبت ریسک به پاداش را مشخص می‌سازند. با بهره‌گیری از حد سود و حد ضرر می‌توانید به سراغ دیگر امور بروید بدون آنکه مجبور باشد بازار را تمام وقت رصد کنید.

نیازی نیست درباره زمان بستن معامله به حدس و گمان متوسل شوید. چنین کاری سخت و دشوار است از آن جهت که ایده معاملاتی از همان ابتدا متعلق به خودتان نبوده است. و البته دلایل ورای معامله را نمی‌دانید مگر آنکه پیشاپیش این دلایل را برای شما شرح داده شده باشند.

استفاده از یک حد ضرر از قبل تعیین شده می‌تواند یک شیوه عالی جهت به حداقل رسانیدن زیان ناشی از تغییر ناخوشایند قیمت کریپتو باشد.

 

مؤلفه پنجم: اطلاعات بیشتر

صادرکننده سیگنال می‌تواند تحلیل‌های بیشتر و نمودارهای معاملاتی کریپتو را به سیگنال معاملاتی بیفزاید. این اطلاعات مازاد ممکن است صورت‌های مختلفی به خود بگیرند.

برای مثال، ارائه‌دهنده سیگنال کریپتو می‌تواند به شما امکان دهند تا حد ضرر را رصد کنید یا یک مؤلفه زمانی گنجانیده و به شما اطلاع دهد که تا یک ساعت مشخص معامله را ببندید. بعلاوه، شما همچنین می‌توانید آنالیز کامل دلایل ورای ایده معاملاتی مربوطه را دریافت کنید.

 

نمودارهای معاملاتی کریپتو

عملاً دو نوع معامله‌گر ارزهای دیجیتال وجود دارند. نوع اول کسانی هستند که می‌خواهند وقت و انرژی لازم را تخصیص داده و خودشان هنر معامله را فرا گیرند. نوع دوم نیز معامله‌گرانی هستند که می‌خواهند بدون زحمت و دردسر زیاد از بازار ارزهای دیجیتال سود به جیب بزنند.

اگر جزو گروه دوم هستید، در آن صورت برای تحقق هدف خود باید از بهترین سیگنال‌های کریپتو بهره بگیرید. یادگیری چگونگی معامله ارزهای دیجیتال کار ساده‌ای نیست و چنین چیزی را نمی‌توان یک شبه محقق ساخت. اینجاست که ارائه‌دهندگان سیگنال معاملات کریپتو به کمک شما می‌آیند.

با این حال، اگر خودتان را جزو گروه اول می‌دانید، در آن صورت باید بازار ارزهای دیجیتال را با استفاده از نمودارهای معامله کریپتو آنالیز کنید و بهترین سیگنال معاملاتی را برای خود پیدا کنید.

هنگامی که از سرویس‌های سیگنال کریپتو بهره می‌گیرد، اساساً مسئولیت را به کسی دیگر منتقل می‌کنید. در چنین وضعیتی، اگر راهبرد شما موفق نبود می‌توانید به آسانی تقصیر را گردن دیگران بیندازید.

اگر می‌خواهید معامله موفقی در بازار دیجیتال داشته باشید باید اندکی مسئولیت‌پذیر باشید. شما باید دلایل ورای سیگنال معاملاتی را درک کنید. با استفاده از آنالیز خود درباره نمودارهای معاملاتی کریپتو می‌توانید نسبت به معامله‌ای که صورت می‌دهید اعتماد بیشتری داشته باشید و فعالیت‌های معاملاتی خود را بهتر مدیریت کنید.

 

جمع‌بندی ــ معامله سکه‌های دیجیتال

اگر می‌خواهید یک معامله‌گر مستقل ارزهای دیجیتال باشید و به موفقیت واقعی دست یابید، خودتان باید هنر معامله کریپتو را فرا گیرید و به دیگران تکیه نکنید. با این حال، اگر فکر می‌کنید سیگنال‌های معاملاتی کریپتو می‌توانند به رشد چشمگیر حساب معاملاتی شما کمک کنند، در آن صورت می‌توانید از برخی پلتفرم‌های معاملاتی که اشتراک معاملات کریپتو را امکان‌پذیر می‌سازند استفاده کنید.