video thumb

شرکت Nomics، سیستم پیش‌بینی‌های قیمت ۷ روزه مبتنی بر هوش مصنوعی را راه‌اندازی می‌کند

بر اساس گزاش های منتشر شده، شرکت داده های ارز دیجیتال Nomics از یک سیستم هوش مصنوعی خبر داد که پیش بینی قیمت هفت روزه ارزهای دیجیتال را انجام می دهد.

گفتنی است که شرکت داده های ارز دیجیتال Nomics در حال استفاده از هوش مصنوعی در دنیای آشفته معاملات ارزهای دیجیتال است.

در بیانیه ای، Nomics یک سیستم هوش مصنوعی را معرفی کرد که پیش بینی قیمت هفت روزه ارز دیجیتال را انجام می دهد. این شرکت ادعا می کند این اولین شرکتی است که پیش بینی قیمت دارایی های دیجیتال را توسط یک سیستم هوش مصنوعی مبتنی بر یادگیری ماشینی (ML) به اشتراک می گذارد.

کلی کالینز (Clay Collins)، مدیرعامل این شرکت به کوین تلگراف گفت که این پیش بینی ها برای سرمایه گذاران خرد است که به دنبال پیش بینی های ML هستند و این بدن معنا نیست که این پیش بینی ها وحی منزل هستند. وی در ادامه عنوان کرد:

“این پیش بینی ها، نوعی مشاوره برای سرمایه گذاری نیستند. سرمایه گذاری و تجارت در دارایی های دیجیتال خطر قابل توجهی را در از دست دادن سرمایه شامل می شوند و برای هر سرمایه گذاری مناسب نیستند. این پیش بینی ها باید به عنوان یکی از چندین شاخص برای آگاه سازی نظرات در مورد حرکت قیمت های آتی استفاده شود. “

کالینز معتقد است که این نوع هوش مصنوعی می تواند کاری بیش از حدس زدن قیمت آتی دارایی ها را انجام دهد. وی افزود:

“یادگیری ماشین به طور فزاینده ای بر روی داده های بازار ارز دیجیتال و به طور کلی داده های مالی لایه بندی می شود تا میزان معاملات جعلی، پولشویی و پیش بینی های آگاهانه در مورد آینده مشخص شود. امروز، ما اولین قدم خود را برای استفاده از یادگیری ماشین برای روشن کردن روند داده های ارز دیجیتال برداشته ایم. “

سیستم پیش بینی قیمت Nomics براساس مدل ML حافظه طولانی کوتاه مدت (LSTM) است. سیستم های ML به روش نرم افزار سنتی برنامه نویسی نمی کند، در عوض با بررسی مقادیر زیادی از داده ها یاد می گیرند. در این مورد، هوش مصنوعی با استفاده از داده های قیمت ارز دیجیتال جمع آوری شده توسط Nomics در طول فعالیت خود آموزش داده شد.

داده های خطا نیز در کنار پیش بینی ها منتشر خواهند شد

هوش مصنوعی پیش بینی قیمت را به Nomics بازتاب می دهد تا در وب سایت نمایش داده شود. نیک گوثیر (Nick Gauthier )، مدیر فنی Nomics قول داده است که این شرکت در صورت بروز نرخ خطای هوش مصنوعی باز خواهد شد. وی اظهار داشت:

“LSTM ها در فضای یادگیری ماشینی نسبتاً جدید هستند و پیش بینی داده های مالی بسیار دشوار است، اما ما توانستیم پیش بینی های نسبتاً معقولی بدست آوریم و ما در مورد دقت تاریخی آنها کاملاً شفاف هستیم.”

وب سایت Nomics تغییرات هفت روزه پیش بینی شده از قیمت فعلی، قیمت هفت روزه پیش بینی شده و میانگین خطای ۳۰ روزه را نشان می دهد. کالینز خاطرنشان کرد:

“ما می دانیم که پیش بینی ها می توانند اشتباه باشند. اما ما احساس کردیم که اگر بتوانیم راهی شفاف برای این کار بیابیم، این امر می تواند برای درک حس Cryptoverse و حرکات مربوط به قیمت، سیگنال مفیدی باشد، البته همراه با تحقیقات خود شما. “

همانطور که تجزیه و تحلیل اخیر کوین تلگراف نشان داده داده است، شرکت ها به طور فزاینده ای در تلاشند تا شفافیت داده ها و پاسخگویی را بهبود بخشند، چرا که اینها مؤلفه های اصلی برای ورود سرمایه گذاران نهادی به بازار ارزهای دیجیتال هستند.