video thumb

یافته‌ها نشان می‌دهند که مردم از ارز دیجیتال بیشتر برای خرید غذا و پواشاک استفاده می‌کنند!

یافته های به دست آمده از یک بررسی از افرادی که با ارز دیجیتال آشنا هستند، حاکی از تقابل واضح بین ادراک عمومی از ابزار ارز دیجیتال و موارد رایج استفاده از آن می باشد.

این یافته ها تفاوت معنی داری بین ادراک و واقعیت استفاده از ارز دیجیتال را نشان می دهد. بسیاری از کسانی که به این نظرسنجی پاسخ دادند، عنوان کردن که بیشتر موارد استفاده از ارز دیجیتال بیشتر در زمینه معاملات و فعالیت های غیرقانونی بوده است.

در این بررسی، داده ها از ۹۸۳ پاسخ دهنده در ایالات متحده که “با ارز دیجیتال آشنا هستند” جمع آوری شده است، از جمله بیش از ۱۲۰ نفر که با استفاده از دارایی های دیجیتال اقدام به خرید کرده اند.

این تحقیق داروها و سهام را به عنوان بهترین موارد استفاده در مورد ارز دیجیتال پیش بینی می کند

۴۰ درصد از پاسخ دهندگان عنوان کردند که سفته بازی قیمت، اصلی ترین کاربرد ارز دیجیتال است و به دنبال آن خرید کالاهای غیرقانونی (۳۰ درصد) و الکترونیک (۲۳ درصد). کمترین گزینه ها مربوط به پوشاک و املاک و مستغلات با ۱۵ درصد و خرید مواد غذایی با ۱۴ درصد بود.

تنها ۱۶ درصد از پاسخ دهندگان نشان می دهند که آنها بر روی ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کرده اند، نتایج ممکن است بینش افراد را از این صنعت ارائه دهد.

گفتنی است که این بررسی نشان داد که مواد غذایی در صدر لیست متداول ترین خریدهای انجام شده با ارزهای دیجیتال است که حدود ۳۸ درصد می باشد، به دنبال آن خرید لباس با ۳۴ درصد و سفته بازی با ۲۹ درصد قرار دارند. مواد مخدر و سلاح گرم به ترتیب با ۱۱ درصد و ۱۵ درصد کمترین امتیاز را کسب کردند.

پرداخت های ارز دیجیتال نیز محبوب هستند

بررسی جدیدی که توسط اکونومیست و Crypto.com انجام شده، نشان داد که پرداخت های معمولی یکی از موارد کاربرد اصلی برای دارایی های دیجیتال است.

۳۴٫۲ درصد از کل پاسخ دهندگان، پرداخت های آنلاین را به عنوان برنامه برتر برای ارزهای مجازی عنوان کردند که ۳۵٫۲ درصد از این پاسخ دهندگان از پلتفرم Crypto.com استفاده می کردند. در پاسخ به یافته ها، اریک آنزیانی (Eric Anziani)، دیر ارشد عملیات Crypto.com در این باره به کوین تلگراف گفت:

“این یک شاخص قوی از یک روند است که نشان می دهد ارزهای دیجیتال در مسیر صحیحی برای پذیرش انبوه قرار دارند و پتانسیل تقویت زیرساخت های پرداخت موجود و کارآیی را دارا هستند.”