video thumb

تزوس جنوب شرقی آسیا برای آزمایش بلاک چین در صنعت حسابداری قرارداد همکاری امضا کرده است!

بر اساس گزارش های منتشر شده، تزوس جنوب شرقی آسیا (TSA)، یک سازمان غیرانتفاعی است که به منظور افزایش پذیرش بلاک چین

براساس یک بیانیه مطبوعاتی، همکاری بین انجمن حسابداران خبره و TSA کاربردهای بلاک چین تزوس در صنعت حسابداری را کشف خواهد کرد. انجمن حسابداران خبره یک سازمان بزرگ حسابداری جهانی است که گواهینامه ها و آموزش های لازم را برای حسابداران فراهم می کند.

انجمن حسابداران خبره انگلستان با به اشتراک گذاشتن دانش خود در مورد استانداردهای حسابداری با این شرکت، به TSA کمک می کند. در مقابل، TSA به انجمن حسابداران خبره کمک می کند تا کاربردهای فناوری بلاک چین در حوزه حسابداری را کشف و پیاده سازی کند تا آن را از کاستی های مختلف رهایی بخشد.

در مرحله بعدی، TSA و انجمن حسابداران خبره مواد آموزشی، دوره های آموزشی و برنامه های همکاری را برای کمک به افراد به منظور درک بهتر این فناوری و ترویج بیشتر استفاده از بلاک چین برگزار می کند. روتر چوا (Reuter Chua)، رئیس انجمن حسابداران خبره سنگاپور در این باره عنوان کرد:

“برنامه های بالقوه فناوری بلاک چین در بخش حسابداری گسترده است  از مراحل اعتبارسنجی بهتر در ممیزی گرفته تا تسریع در زمان تسویه حساب برای تراکنش ها و اتوماسیون و ساده سازی فرآیندهای انطباق.”

استفاده از بلاک چین در حسابداری رو به افزایش است

بلاک چین و ارز دیجیتال در صنعت حسابداری پیشرفت سریعی دارند. کوین تلگراف پیشتر در مورد همکاری پنجمین شرکت حسابداری بزرگ ایالات متحده یعنی RSM و شرکت نرم افزاری و خدمات مالیاتی بومی بلاک چینی لوکا (Lukka) گزارش کرده بود. این شرکت بلاک چینی، نرم افزار مالیات ارزهای دیجیتال را به افراد و کسب و کارهای RSM ارائه می دهد.

علیرغم ترویج استفاده از این فناوری در صنایع خاص، شرکت حسابداری Big Four Deloitte و مجمع جهانی اقتصاد اخیراً در یک وایت پیپر مشترک اعلام کردند که بلاک چین هنوز فاقد قابلیت همکاری لازم برای استفاده در شرکت های بزرگ است.