video thumb

کیف ‌پول سخت‌افزاری لجر، پشتیبانی از ترون را به نرم‌افزار خود می‌افزاید!

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که تولیدکننده کیف پول سخت افزاری لجر اعلام کرد که نرم افزار رسمی کیف پول خود اکنون از ترون (TRX) پشتیبانی می کند. طبق یک اطلاعیه، Ledger Live، نرم افزار رسمی کیف پول برای کیف پول

“شما هم اکنون می توانید ترون (TRX) خود را در Ledger Live مدیریت کنید و آنها را معامله کنید، این بدان معنی است که بدون انجام هر کاری پاداش می گیرید!”

کیف پول لجر همچنین اعلام کرد که این در حال برگزاری یک مسابقه است تا این اقدام را جشن بگیرد. در میان کاربرانی که در این مسابقه شرکت می کنند، ۱۰۰ دلار TRX  تا ۲۰۰۰ دلار TRX و یک لجر نانو اکس برنده خواهند شد.

کیف پول های سخت افزاری: امن ترین راه حل برای کاربران سطح متوسط

کوتاه بودن سیستم های پیچیده ای که برای یک کاربر معمولی بسیار پیچیده یا گران هستند، کیف پول سخت افزاری ممکن است مطمئن ترین راه برای ذخیره ارز دیجیتال یک شخص باشد. در یک تحلیل اختصاصی، کوین تلگراف ویژگی های همه کیف پولهای مهم سخت افزاری را مورد بررسی قرار داد.

گفتنی است؛ داشتن کیف پول سخت افزاری به این معنی نیست که به معنای واقعی کلمه راهی برای سرقت ارز دیجیتال کاربر وجود ندارد. کاربر همچنین باید توجه داشته باشد که سید بازیابی کیف پول سخت افزاری وی هرگز نباید بر روی رایانه قرار بگیرد. همانطور که کوین تلگراف پیش از این گزارش داده است، اکثر برنامه های افزودنی مرورگر فیشینگ گوگل کروم که کاربران ارز دیجیتال را هدف قرار داده اند و سعی داشتند تا سیدهای بازیابی کاربران را به اشتراک بگذارند، اخیراً حذف شده اند.