video thumb

ثبت رکورد جدید در حجم معاملات لوکال ‌بیت‌ کوینز شیلی در میان بحران شیوع ویروس کرونا!

داده های لوکال بیت کوینز نشان می دهد که اخیراً حجم معاملات هفتگی در ارز فیات شیلی، به رکورد جدیدی رسیده است. پلت فرم داده های بازار ارزهای دیجیتال

شایان ذکر است که این ارقام نیز تحت تأثیر تنزل پزو شیلی قرار دارند. براساس اطلاعات وب سایت صرافی خارجی XE ، این ارز تنها در دو ماه گذشته بیش از ۶٫۴۵ درصد در برابر دلار سقوط کرده است و بیش از یک سال گذشته ۲۷ درصد افت کرده است.

با توجه به وب سایت داده های بازار ارز دیحیتال CoinLib، صرافی ارز دیجیتال شیلی CryptoMarket نیز در هفته های اخیر شاهد افزایش حجم معاملات خود بوده است. حجم معاملات روزانه دلار آمریکا در این پلتفرم نسبت به ۳۰ مارس نزدیک به ۲۷۰ درصد افزایش یافت و به حدود ۲۸۱،۰۰۰ دلار رسید.

به نظر می رسد که ساکنان محلی هنگام جستجو برای دارایی که می تواند پس انداز آنها را از تنزل و کاهش ارزش محافظت کند، به ارزهای دیجیتال روی می آورند.

همانطور که کاهش ارزش پول فیات این کشور نشان می دهد، شیلی در حال حاضر مشکلات اقتصادی قابل توجهی را تجربه می کند. به تازگی بلومبرگ گزارش داد که مشکلات این کشور با وجود همه گیری ویروس کووید ۱۹ که شیلی را وادار به قرنطینه کرد که این امر هم توسط پلیس و هم نیروهای ارتش صورت گرفته، بیشتر می شود. با این حال، بلومبرگ اظهار می دارد که این طرح ظاهراً کارآمد است:

“تاکنون فقط ۱۶۰ مرگ و میر در یک کشور ۱۸ میلیون نفری ثبت شده است. روز چهارشنبه ۴۶۴ مورد مبتلای جدید اعلام شده است که در مقایسه با اوج آن در تاریخ ۱۶ آوریل که ۵۳۴ فرد مبتلا به ثبت رسید، تعداد افراد مبتلا به ویروس کرونا در این کشور به ۱۱۲۹۶ نفر رسیده است. مانند هر کشور دیگری، احتمالاً تعداد مرگ ومیرها وتعداد افراد مبتلا در این کشور نیز بیشتر است. “