سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

اولین بانک ارز دیجیتال در جهان از XRP شرکت ریپل پشتیبانی می‌کند!

Sygnum Bank به کاربران خود اجازه می دهد تا از طریق پورتال بانکداری الکترونیکی خود در توکن XRP شرکت ریپل

این بانک مستقر در سوئیس در حال حاضر اجازه خواهد داد تا سومین توکن با سرمایه گذاری بالا پس از بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) توسط مشتریانی که به دنبال متنوع کردن سرمایه گذاری مستقیم خود در توکن های دیجیتال هستند، در رابطه با سایر محصولات مدیریت دارایی ارائه شده مورد استفاده قرار گیرد.

مشتریان Sygnum می توانند از سپرده هایی که ارزهای سنتی مانند فرانک سوئیس، یورو، دلار سنگاپور و دلار آمریکا هستند برای خرید، نگهداری و معامله کردن توکن های XRP با حمایت پروتکل ریپل استفاده کنند.

افزایش نقدینگی در سبد بانکی

علاوه بر این، مشتریان می توانند توکن های XRP را به حساب سپرده Sygnum خود منتقل کنند یا نقدینگی خود را در ارزهای سنتی فیات با وام لومبارد که در برابر XRP اعطا می شود، افزایش دهند.

گفتنی است که اصطلاح “وام لومبارد” از نام محلی در ایتالیا – لمباردی گرفته شده است ، در قلمرو آن در اواسط قرن مبدلان پول وام های کوتاه مدت تأمین شده توسط اموال منقول به راحتی قابل تحقق ارائه می دادند. با شروع از سده های XII – XVIII ، وام های وام به بانک ها داده شد. تأمین وام گروفروشی به عنوان فلزات و کالاهای گرانبها شروع به کار کرد.

به معنای وسیع کلمه، وام های لومبارد، وام هایی هستند که توسط اوراق بهادار سپرده گذاری شده در یک بانک تأمین می شوند. در یک مفهوم باریک ، اصطلاح “وام های صنفی” به معنای وام های کوتاه مدت است که توسط بانک مرکزی به سازمان های اعتباری در مورد امنیت اوراق بهادار ارائه می شود تا نیازهای موقت آنها برای وام های قرض گرفته شده را برآورده سازد. هدف از تهیه آنها تنظیم نقدینگی بانکی است.

ماتیاس ایمباخ (Mathias Imbach)، بنیان گذار Sygnum این اعلامیه را مورد تقدیر قرار داد و اظهار داشت:

“ما از عملکرد عالی ریپل در سطح جهان تحت تأثیر قرار گرفتیم – آنها اکنون بیش از ۳۰۰ موسسه مالی در شبکه پرداخت جهانی خود یعنی RippleNet دارند. راه حل های مبتنی بر XRP که توسط این شرکت تولید شده است نقاط ضعف موجود در بازار رو به رشد جهانی ۷۰۰ میلیارد دلاری را برطرف می کند. هزینه کم نقل و انتقالات، آن را به ابزاری ایده آل برای تسهیل پرداخت در اقتصادهای نوظهور تبدیل می کند. “

این بانک همچنین تأکید کرد که پروتکل ریپل به جای روش سنتی ارسال پول به خارج از کشور، انتقال فوری برون مرزی را با هزینه کم ارائه می دهد.
دارایی های مشتری Sygnum در اوراق بهادار جداگانه و بسیار ایمن نگهداری می شود. آنها با یک کلیک از طریق پلتفرم بانکداری الکترونیکی مشتری و در هر نقطه جهان قابل دسترسی هستند.

علاقه به بانک ها نسبت به پروتکل ریپل

باید عنوان کرد که این اولین باری نیست که یک بانک، پروتکل ریپل را در فعالیت های خود وارد می کند. کوین تلگراف در تاریخ ۱۰ آوریل گزارش داد که آزیمو (Azimo)، یک سرویس پول دیجیتال باSiam Commercial Bank در تایلند برای راه اندازی خدمات پرداخت فوری مرزی از طریق RippleNet همکاری کرده است.

لازم به ذکر است که مانی گرام (MoneyGram) در ماه فوریه اظهار داشت که بودجه ای را از شرکت پرداخت های مبتنی بر بلاک چین Ripple Labs دریافت کرده است تا بتواند استفاده از قابلیت های بلاک چین در خدمات خود را افزایش دهد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location