video thumb

معامله انحصاری بنیاد توسعه استلار و Elliptic Ink

بر اساس گزارشهای منشر شده، بنیاد توسعه استلار از همکاری با الیپتیک (Eliptic) پرده برداری کرد و قابلیت های شفافیت را برای کسب و کارهای مبتنی بر استلار اضافه کرد. گفتنی است که بنیاد توسعه استلار یا SDF که وظیفه رشد شبکه استلار را برعهده دارد، از روابط جدید با عملیات مدیریت ریسک ارز دیجیتال

لورن توربجورنسن (Lauren Thorbjornsen)، مدیر ارتباطات بنیاد توسعه استلار به کوین تلگراف گفت که در این مشارکت، بنیاد توسعه استلار خواستار تخصص ریسک ارز دیجیتال الیپتیک برای کسب و کارها وموسسات مالی مبتنی بر بلاک چین استلار است.

وی عنوان کرد: “این خدمات به دلیل راه اندازی اولین سیستم نظارت بر تراکنش های شبکه استلار در جهان برای کسب و کارهای موجود در شبکه فعال و در دسترس هستند.”

همه اینها چه معنایی می دهد؟

در اصل، الیپتیک اکنون کسب و کارهای مبتنی بر استلار را قادر به ردیابی فعالیت های مشکوک و کلاهبرداری مانند تراکنش ها، افزودن شفافیت برای پیشگیری از جنایت و الزامات نظارتی می کند.

بر اساس بیانیه ای از بنیاد توسعه استلار، الیپتیک بررسی کیف پول و پتانسیل ردیابی بنیاد توسعه استلار را به کمپ استلار اضافه می کند.

آیا این اقدام به تنظیم مقررات کمک می کند؟

در طول چند سال گذشته، صنعت بلاک چین شاهد هجوم مقررات به ویژه در ایالات متحده بوده است. از آنجا که دستگاه های حاکمیتی الزامات تأیید اعتبار مشتری را گسترش می دهند، کسب و کارهای مرتبط در این بخش نیز باید خود را با ابزارهای مناسب برای تسهیل این الزامات مجهز کنند.

استلار این همکاری را راهی برای رعایت مقررات می داند که مطمئناً طی روزهای آینده در سراسر صنعت ادامه خواهد یافت. توربجورنسن با بیان اینکه این یک گام مهم برای کسب و کارهای رمزنگاری و مؤسسات مالی است که بر روی شبکه استلار ساخته شده اند تا به خدمات نظارت بر تراکنش ها دسترسی داشته باشند، افزود:

“این ابزارها، همراه با قابلیت سازگاری داخلی شبکه استلار، کاربران خود را به ابزارهای قوی تری برای مدیریت ریسک و کار همراه با شفافیت و پاسخگویی مجهز می کنند. الیپتیک همچنین با آژانس های اجرای قانون همکاری نزدیک دارد تا در شناسایی و اخلال در رفتارهای مجرمانه کمک کند.”

“مشارکت انحصاری” در این مورد به چه معنی است؟

از آنجا که اصطلاح “اختصاصی” می تواند معانی مختلفی داشته باشد، توربجورنسن توضیح داد که جزئیات همکاری در این مورد چیست. وی گفت: “الیپتیک ارائه دهنده مطلوب شبکه استلار خواهد بود.”

“بنیاد توسعه استلار با الیپتیک به منظور ساخت زیرساخت ها و تکمیل ادغام فنی با شبکه استلار همکاری کرده است، بنابراین کسب وکارهای جدید و موجود در استلارهم اکنون قادر به استفاده از خدمات پیشرو در بازار الیپتیک برای نیازهای انطباق خود هستند.”