video thumb

بیت کوین از طلا برتر است!

کوین بیس گزارشی را منتشر کرد مبنی بر اینکه اختلالات در طول بیماری همه گیر مزیت های بیت کوین را در برابر طلا برجسته می کند. گزارشی که توسط صرافی بزرگ ارزهای دیجیتال آمریکایی کوین بیس منتشر شده، استدلال می کند که بیت کوین (BTC) برتری قابل توجهی نسبت به طلا دارد. آنها اظهار داشتند که بیت کوین به دلیل عدم وابستگی به زنجیره های تامین کالاهای فیزیکی، از این مزایا برخوردار است.

در حالی که نویسندگان این گزارش ادعا می کنند که “بیت کوین

مزایای بیت کوین نسبت به طلا

کوین بیس در گزارشی که در تاریخ ۲ مه منتشر شد ، اظهار داشت که بیماری همه گیر کووید ۱۹ مزایایی را که بیت کوین نسبت به طلا ارائه می دهد، روشن کرده است و ادعا می کند: “بیت کوین به زنجیره های تأمین کالاهای شکننده تکیه نمی کند و واقعاً در سطح جهان قابل دسترسی است.”

کوین بیس بر شکاف های قیمتی اخیر که در بازارهای طلا در سراسر جهان به نمایش گذاشته شده است، تأکید می کند، زیرا اختلال در زنجیره های تامین منجر به نابرابری سطوح کمیاب در بازارهای مختلف می شود.

این گزارش اختلاف تقریباً ۴٫۵ درصدی قیمت طلا در نیویورک و لندن را نشان می دهد. این واگرایی ناشی از عدم وجود شمش های طلایی است که برای عقد قراردادهای آتی Comex استفاده می شود.

در این گزارش آمده است که Perth Mint در استرالیای غربی اخیراً تولید شمش های طلا را برای رفع کمبود عرضه افزایش داده است که حداقل ۱۱۰۰۰ شمش طلا به نیویورک منتقل می شود.

ویروس همه گیر کووید ۱۹ تأثیر ناچیزی بر روی استخراج دارد

کوین بیس خاطرنشان می کند: در حالی که “پالایشگاه های طلا، ماینرها و زنجیره های تأمین مختل شده اند، پروتکل اصلی بیت کوین همچنان به شکل طراحی شده عمل می کند”، همراه با نرخ هش بیت کوین که در هفته های اخیر دوباره به اوج خود رسیده است.

علاوه بر این، این گزارش ادعا می کند که “بیت کوین تقریبا به اندازه طلا کمیاب خواهد بود”، با این حال از کیفیت قابل توجهی در حمل و نقل برخوردار است.

گفتنی است که “نرخ عرضه جدید بیت کوین ۳٫۶ درصد در سال است و به زودی در تاریخ ۱۲ ماه مه به ۱٫۷ درصد کاهش خواهد یافت و این مسئله مطابق با کمبود تاریخی طلا است. از آنجا که ماینرها و پالایشگاه ها کار خود را متوقف کرده اند، اکوسیستم جهانی استخراج بیت کوین مطابق مقیاس نرخ هش در روزهای اخیر مقاومت پذیر است.