سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

Crypto.com پلاگینی را برای ۱ میلیون بازرگان تجارت الکترونیکی در Ecwid راه‌اندازی می‌کند

لیست عناوین این مطلب

Crypto.com در حال ادغام با پلت فرم تجارت الکترونیکی Ecwid است که هم اکنون دارای پلاگینی است که توسط Crypto.com پشتیبانی می شود و به مشتریان اجازه می دهد تا پرداخت های خود را با استفاده از ارز دیجیتال

Crypto.com روز دوشنبه این همکاری را اعلام کرد. یک پلاگین با نام Crypto.com Pay Checkout به خریداران این امکان را می دهد تا برای محصولات خود در وب سایت های تجارت الکترونیکی که در Ecwid در حال اجرا هستند، با ارز دیجیتال بپردازند، که این شرکت ادعا می کند تعداد کاربرانش بیش از ۱ میلیون نفر است.

بازرگانان می توانند ارز مورد نظر خود را به عنوان تسویه حساب بپذیرند. در حالی که آنها می توانند ارزهای دیجیتال را مستقیماً دریافت کنند، اما با اجازه دادن Crypto.com می توانند، پول را به یورو یا دلار ایالات متحده تبدیل کنند و از از قرار گرفتن در معرض نوسانات خودداری کنند.

ارزهای پشتیبانی شده توسط این پلاگینی شامل بیت کوین (BTC) ، اتر (ETH) ، لایت کوین (LTC) ، XRP و توکن بومی این وب سایت به نام Crypto.com Coin (CRO) می باشد. استفاده از CRO همچنین به مشتریان برای بازپرداخت نقدی در ارز دیجیتال خود امکان می دهد. همچنین گفتنی است که Crypto.com برای حمایت از این ابتکارعمل، در شش ماهه اول استفاده از افزونه Ecwid کارمزد تسویه حساب دیافت نخواهد کرد.

گسترش مداوم

همانطور که توسط کوین تلگراف گزارش شده است، Crypto.com برنامه های بزرگی برای سال ۲۰۲۰ دارد که عبارتند از:  گسترش صرافی و برنامه کارت بدهی خود.

در ماه آوریل لجر، راه حل تجاری Crypto.com را به منظور فروش کیف پول های سخت افزاری خود به صورت ارز دیجیتال اضافه کرد. گفتنی است که کوین تلگراف در ماه مارس ادغام Crypto.com با نرم افزار مالیاتی را گزارش کرد که به پیگیری خریدهای دارایی های دیجیتال کمک می کند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location