video thumb

شرکت Electric Coin: این تصور رایج که مردم به حفظ حریم‌خصوصی اهمیت نمی‌دهند، صحت ندارد

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که مردم بیشتر از آنچه شرکت ها باور دارند، به اطلاعات و حریم خصوصی خود اهمیت می دهند.

طبق گفته شرکت Electric Coin، نهاد پشتیبان دارایی دیجیتال مبتنی بر حفظ حریم خصوصی زی کش، با وجود اینکه هزاران شرکت و نهاد به دلایل مختلف به دنبال بدست آوردن اطلاعات افراد هستند، اما این تصور رایج که مردم به حفظ حریم خصوصی اهمیت نمی دهند، صحت ندارد.

النا ژیرالت (Elena Giralt)، کارمند بازاریابی محصولات شرکت Electric Coin ، در یک سخنرانی در کنفرانس CoinDesk’s digital Consensus 2020 عنوان کرد: با استناد به ناراحتی و برخی بهانه های دیگر، برخی ادعا می کنند که به حفظ حریم خصوصی اهمیتی نمی دهند. وی افزود، با این حال:

اگر قدمی به عقب بردارید، درک این نکته مفید است که میلیارد ها میلیارد دلار برای ارائه داده ها به پلتفرم ها و سیستم های فناوری سرازیر می شود، زیرا یک مدل تجاری واقعاً پرسود در پشت آن وجود دارد. “

عصر دیجیتال، عصر گرفتن اطلاعات است

هرچه بیشتر دنیا به صورت دیجیتالی شدن پیش می رود، نهادها معمولاً به دنبال استفاده از داده های مشتریان، چه برای مصارف غیرقانونی و چه برای استفاده قانونی هستند.

اعداد و ارقام مربوط به سال ۲۰۲۰ نشان می دهد که احزاب نابخرد داده ها را از ۵۰۰۰۰۰ کاربر Zoom به سرقت برده اند، و فیس بوک نیز شاهد این مسئله بوده است که اطلاعات از ۳۰ میلیون کاربر در سال ۲۰۱۸ به بیرون درز پیدا کرده است. گوگل حتی داده های کاربران را بطور منظم و به عنوان بخشی از مدل درآمد نقض حریم شخصی به طور قانونی قابل قبول جمع آوری می کند.

فناوری از اقدامات مختلفی استفاده می کند تا حریم شخصی را به عنوان یک دردسر غیرقابل تحقق جلوه دهد. کارمندان شرکت Electric Coin به نقل از کارنگی ملون (Carnegie Mellon)، محقق و استاد دانشگاه و استاد الساندرو آکوستیک (Alessandro Acquisti) عنوان کرد:

وقتی کسی به شما می گوید مردم به حفظ حریم خصوصی اهمیت نمی دهند، در نظر بگیرید که آیا در این بازی تقلب شده است تا آنها نتوانند به حریم شخصی اهمیت دهند.

حتی در فضای ارز دیجیتال نیز تراکنش ها خصوصی نیستند. بیشتر فعالیت های بلک چین به صورت آنلاین در یک دفتر کل عمومی تغییر ناپذیر ارسال می شود. دارایی هایی مانند زی کش (ZEC) و مونرو (XMR) ، با این حال ، مشخصه اصلی امکان پذیر کردن کاربران متمرکز بر حفظ حریم خصوصی مسدود کردن جهان از مشاهده به صندوق ها و فعالیت های مردم است.

جیرالت گفت: “ایده بزرگ این است که زندگی مجازی ما به حریم خصوصی ارز دیجیتال احتیاج دارد.” “ارز دیجیتال به حریم خصوصی احتیاج دارد و حریم خصوصی به محافظت نیاز دارد.”

شرکت رند (Rand) اخیراً یک گزارش تحقیقاتی را ارائه داده است که نشان می دهد، خلافکاران زی کش را به طور گسترده نپذیرفته اند ، حتی اگر این دارایی با محوریت حریم خصوصی باشد.