سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

بلاک چین جدید Metal Pay امکان ادغام بانک‌ها و پلتفرم‌های پرداختی را فراهم می‌آورد!

بر اساس گزارش های منتشر شده، متال پی ( Metal Pay )، با استفاده از اصلی ترین پروتکل اصلی خود یعنی پروتون (Proton)، بانک ها و پلتفرم های مختلف پرداخت را با یکدیگر و همچنین با دنیای دارایی های دیجیتال سازگار می کند.

پروتون، یک بلاک چین اثبات سهام جدید از راه حل پرداخت ارز دیجیتال متال پی، امکان انتقال دارایی های دیجیتال و وجوه را از طریق کانال های مختلف فراهم می کند.

مارشال هاینر (Marshall Hayner)، مدیرعامل متال پی، در این باره به کوین تلگراف گفت: “پروتون یک بلاک چین است که در بانک شما ادغام شده است.” “این یک شبکه جهانی برای پرداخت هاست.” به گفته هاینر، تا زمانی که پلتفرم های پرداختی به بلاک چین پروتون بپیوندند، مشتریان می توانند پرداخت را از طریق پلتفرم های غیر بومی ارسال کنند.

پروتون امکان سازگاری بین پلتفرم ها را فراهم می آورد

در حال حاضر، به غیر از متال پی، پلتفرم های پرداخت غالباً به عنوان نهادهای مجزا شده عمل می کنند و وقتی کاربران بخواهند در بین خدمات تعامل داشته باشند با مشکل روبرو می شوند. به عنوان مثال، اگر یک نفر بخواهد پول خود را از طریق پی پال به دوست خود ارسال کند، هر دو طرف باید حساب های پی پال را نگه داشته و در یک پلتفرم واحد عملیات خود را انجام دهند.

هاینر درباره متال پی و بلاک چین پروتون عنوان کرد: “جالب ترین قسمت این است که به هیچ پلتفرمی نیاز ندارد.” هاینر در ادامه توضیح داد:

پروتون یک پلتفرم قرارداد هوشمند بلاک چین بسیار مقیاس پذیر است، اما آنچه که آن را واقعاً متفاوت و بی نظیر می سازد، این مفهوم منابع تأمین مالی فیات و هویت مرتبط است.

اریک فینمن (Erik Finman)، یک میلیونر بیت کوین  که با متال پی همکاری داشته است، توضیح داد که کاربران پلتفرم هایی که با بلاک چین پروتون ادغام شده اند می توانند یک کیف پول تهیه کنند که به جای آدرس های کیف پول ارز دیجیتال فعلی نام های تأیید شده ای را نشان دهد که رشته ای از اعداد و حروف طولانی را حفظ می کند.

فینمن عنوان کرد که بیت کوین (BTC) شامل “آدرس واقعا پیچیده ای است که هیچ کس نمی تواند آن را بخاطر بسپارد و این عالی است”، در حالی که متال پی سادگی یک نام کاربری را به جای آن ارائه می دهد.

Metal Pay اجازه می دهد تا به جای تجربه ناسازگار با دیگر راه حل های پرداخت، تعدادی از راه های پرداخت را در یک مکان قرار دهید. فینمن درباره بلاک چین پروتون عنوان کرد: “این به شما امکان می دهد تا منابع مالی متعددی را از خود بلاک جین با یکدیگر پیوند دهید- مانند چسبی که همه سیستم های پرداخت جداگانه را با هم جمع می کند.

فینمن این تجربه را با یک ورود غیر متمرکز در فیس بوک مقایسه کرد و افزود:

اما به جای این که اطلاعات پروفایل رسانه های اجتماعی شما را به شکلی متمرکز پیوند دهد، این نوع منابع بودجه شما را به روشی غیرمتمرکز پیوند می دهد، بنابراین این یک بازگشت بسیار آسان است.

پروتون همچنین دارایی پروتون (XPR) خاص خود را دارد که با استفاده از آن مشتریان می توانند هزینه های ایجاد آدرس کیف پول را مانند موارد دیگر پرداخت کنند. Metal Pay همچنین قصد دارد که دارایی های wrapped را بر روی بلاک چین پروتون منتشر کند، مانند wrapped Bitcoin و wrapped Ethereum.

کوین های Wrapped طی دو سال گذشته، کار خود را با سرعت بالاتر یا کارآمدتر شروع کرده اند که باعث می شود بیت کوین در پلتفرم ها و برنامه های دیگر سازگار باشد. بازار در سال ۲۰۱۹ شاهد راه اندازی Ethereum-wrapped Bitcoin (WBTC) بود که به کاربران راهی برای معامله بیت کوین در صرافی های غیرمتمرکز ارائه می داد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location