video thumb

Bitfury، راه‌حل‌های سرمایه‌گذاری استخراج را برای موسسات راه‌اندازی می‌کند!

لیست عناوین این مطلب

شرکت استخراج Bitfury که در سال ۲۰۱۱ تأسیس شده است، یک برنامه همکاری را اعلام کرد که به موسسات اجازه می دهد تا در استخراج بیت کوین

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که این برنامه به دفاتر خانوادگی و سایر صندوق های نهادی کمک می کند تا اوراق بهادار خود را به زیرساخت دارایی های دیجیتال متنوع کنند. Bitfury می گوید که این کار قبلاً یک کار دشوار برای این سرمایه گذاران بود.

سرمایه گذاری در مراکز داده در آمریکای شمالی و سایر مناطق نامشخص از طریق راهکارهای سرمایه گذاری متناسب امکان پذیر خواهد بود. این امور ممکن است شامل سرمایه گذاری مستقیم و مشارکت مستقیم از طریق سهام خصوصی در سرمایه گذاری های مشترک باشد، هرچند که این شرکت از پرداختن به جزئیات خودداری کرد.

Bitfury تمام جوانب این عملیات، از جمله منابع سایت، تهیه و نگهداری تجهیزات را مدیریت خواهد کرد. این شرکت ادعا می کند از پیشرفته ترین تجهیزات برای استخراج استفاده می کند و شرکت های تابعه این پلتفرم در حال توسعه راه حل های سرمایشی و میکروچیپ هستند که در تاسیسات استخراج آن خدمت می کنند.

مراکز داده این شرکت در کانادا، نروژ، ایسلند و آسیای میانه قرار دارند و به برقی با قیمت “۰٫۰۳ دلار در هر کیلووات ساعت و پایین تر” دسترسی دارند.

سرمایه گذاری در شرکت های استخراج بیت کوین به موسسات اجازه می دهد تا با در اختیار داشتن سهم در یک شرکت سنتی، بدون نگرانی از کاستودی ارزهای دیجیتال، در معرض بازار ارزهای دیجیتال قرار بگیرند. سرنوشت این شرکت به شدت به روند بازار ارزهای دیجیتال وابسته است، در حالی که معیارهای ارزش گذاری کاملاً مشخصی دارد.

سرمایه گذاران نهادی مدتی است که بر روی فرآیند استخراج سرمایهگذاری می کنند، به طوری که کوین تلگراف در ماه آوریل از سرمایه گذاری انجام شده در ازای وعده هش پاور خبر داد.

تولیدکننده تجهیزات استخراج چینی کاناان از طریق عرضه اولیه عمومی خود در Nasdaq ، راهی جایگزین برای قرار گرفتن در معرض بیت کوین ارائه داد. اما مسائل حقوقی پیرامونIPO ، احتمالاً آن را به پوشش ریسک نامطلوبی تبدیل کرده است. قیمت سهام آن در اواخر سال ۲۰۱۹ اندکی بیش از یک سوم ارزش اولیه خود را از دست داد.

اقدامات اخیر Bitfury

این شرکت استخراج در ماه مارس اعلام کرد که نودهای محاسباتی مبتنی بر GPU خود را برای کمک به تحقیقات ویروس کووید ۱۹ ا اختصاص داده است. این شرکت همچنین در ماه ژانویه به کمپین حفظ جنگل در قزاقستان پیوست.